خبرگزاری کار ایران

دقایقی پیش؛

رییس قوه‌قضاییه و مسوولان عالی قضایی با آرمان‌های امام(ره) تجدید بعیت کردند

asdasd
کد خبر : ۱۴۱۸۸۰

در این مراسم بعضی از مسئولان قضائی کشور همچون محسنی اژه‌ای ‌دادستان کل‌کشور؛ اسماعیلی رئیس سازمان زندان‌ها، محسنی گرگانی؛ قاضی سراج رئیس سازمان بازرسی کل کشور، منتظری رئیس دیوان عدالت؛ حجه‌الاسلام رئیسی معاون اول قوه‌قضائیه‌ وحجه‌السلام صدیقی امام جمعه‌موقت تهران رئیس قوه‌قضائیه را همراهی می‌‌کند.

رییس قوه‌قضاییه و مسوولان عالی قوءقضاییه در دومین روز از سی و پنجمین سالگرد انقلاب اسلامی با حضور در حرم مطهر امام‌خمینی با آرمانهای بنیانگذار جمهوری اسلامی تجدید‌بیعت کرد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، در این مراسم بعضی از مسئولان قضائی کشور همچون محسنی اژه‌ای ‌دادستان کل‌کشور؛ اسماعیلی رئیس سازمان زندان‌ها، محسنی گرگانی؛ قاضی سراج رئیس سازمان بازرسی کل کشور، منتظری رئیس دیوان عدالت؛ حجه‌الاسلام رئیسی معاون اول قوه‌قضائیه‌ وحجه‌السلام صدیقی امام جمعه‌موقت تهران رئیس قوه‌قضائیه را همراهی می‌‌کند.

همچنین سید حسن‌خمینی یادگار امام‌خمینی بنیان‌گذار جمهوری اسلامی که تولیت استان مقدس امام خمینی را بر عهده دارد نیز دراین مراسم حضور دارد.

رئیس قوه‌قضایئه و مسئولان در این مراسم با اهدای گل و قرائت فاتحه به مقام شامخ امام خمینی(ره) ادای احترام کردند.

همچنین قرار است؛ تا دقایقی دیگر رئیس قوه قضائیه و مسئولان عالی قضائی به منظور ادای احترام و قرائت فاتحه بر سر مزار شهدای هفتاد و دوتن حاضر شوند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز