خبرگزاری کار ایران

رییسی در جمع خبرنگاران:

تلاش دشمن انحراف در مسیر انقلاب است

asdasd
کد خبر : ۱۴۱۵۸۳

متاسفانه عربستان با اقداماتش از طرفی دشمن را خوشحال می‌کند و از سویی تمام دلداگان به خدا را مایوس می‌کند

معاون اول قوه‌قضائیه گفت: دشمنان نیز در خصوص انقلاب ما بسیار تلاش کردند تا انقلاب از مسیر اصلی‌اش منحرف شود‌ که خوشبختانه ما دارای رهبری بصیر و اگاهی بودیم و از طرفی ملت ما هم هوشیار بود.

به گزارش خبرنگار ایلنا، حجه السلام والمسلمین سید ابراهیم رئیسی در حاشیه بزرگداشت سی و پنجمین سالگرد ورود امام خمینی به کشور و آغاز دهه فجر که صبح امروز در حرم امام خمینی برگزار شد، در جمع خبرنگاران گفت: امروز در آستانه سی و ششمین فجر انقلاب اسلامی آرمانهای ما‌‌ همان آرمانهای زمان انقلاب اسلا می‌است که رهبر هم بر آن تاکید دارند و دولتمردان ما نیز بر آن پای فشاری می‌کنند و اگر هم بر خلاف آن عمل شود، همه برافروخته شده که فلان اقدام با فلان حرکت تناسبی با ارمانهای انقلاب ندارد.
معاون اول قوه‌قضائیه درپاسخ به سوالی مبنی بر اینکه پیام انقلاب اسلامی به کشورهایی مانند مصر‌ و‌تونس که بیداری اسلامی در آن رخ داده است، چیست؟ اظهار داشت: امام بار‌ها به ملت ایران گفت «مراقب باشید که ما دشمن را از در بیرون کردیم، حواستان باشد تا از پنجره وارد نشود» و این هشدار ما به مردم مصر و مردم تونس و همه کشورهای مسلمان و منطقه است.

وی ادامه داد: دشمنان نیز در خصوص انقلاب ما بسیار تلاش کردند تا انقلاب از مسیر اصلی‌اش منحرف شود‌ که خوشبختانه ما دارای رهبری بصیر و اگاهی بودیم و از طرفی ملت ما هم هوشیار بود.

وی با بیان اینکه مثلثانگلیس؛ اسرائیل و آمریکا در صدد این انحراف هستند در خصوص نقش عربستان گفت: متاسفانه عربستان با اقداماتش از طرفی دشمن را خوشحال می‌کند و از سویی تمام دلداگان به خدا را مایوس می‌کند. عربستان از سویی جریانهایی تکفیری خود را گسترس می‌دهدو از سوی دیگر از حکومت‌های ناسالم حمایت می‌کند.
رئیسی خاطر نشان کرد: امروز نجات ملت‌ها توجه به رهنمودهای رهبری است.

معاون اول قضائیه در پاسخ به سوالی مبنی بر وضعیت بابک زنجانی گفت: آقای محسنی اژه‌ای در مصاحبه‌اش نسبت به این سوال پاسخ می‌دهد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز