خبرگزاری کار ایران

سردار جزایری:

به رغم همه فشارها ایران کشوری قدرتمند است

asdasd
کد خبر : ۱۳۸۷۹۵

با مشارکت و نقش پذیری‌های حماسی و بزرگ نهادها و شخصیت‌های مسئول چالش‌ها و روزنه‌های تهدید رفع و ساخت محیطی در شأن انقلاب اسلامی و متناسب با آموزه‌های اسلام ناب محمدی(ص) برجسته‌تر و پرفروغ تر از گذشته رقم خواهد خورد.

معاون ستاد کل نیروهای مسلح گفت: برغم تمام فشارها و ناهنجاری‌های ناشی از نقشه‌های دشمنان، جمهوری اسلامی ایران یک کشور قدرتمند و روبه پیشرفت و تعالی است.

به گزارش ایلنا به نقل از سپاه نیوز؛ سردار سرتیپ پاسدار سید مسعود جزایری معاون امور بسیج و فرهنگ دفاعی ستاد کل نیروهای مسلح در همایش پیوست نگاری فرهنگی که با حضور مدیران و کارکنان حوزه فرهنگی نیروهای مسلح برگزار شد با اشاره به اهمیت موضوع مهندسی فرهنگی و پیوست نگاری فرهنگی در کشور تأکید کرد: فراهم سازی زمینه‌های اجرایی پیوست نگاری فرهنگی در دستور کار نیروهای مسلح قرار گرفته است و در این عرصه نیز مانند سایر عرصه‌ها بایستی پیشتازی موفق و سربلند باشیم.

وی افزود: نیروهای مسلح بعنوان پیشقراولان این عرصه می‌توانند در جامعه تحرک ایجاد کنند و به مانند عرصه مقابله با تهدیدات فرهنگی و جنگ نرم با ظرفیت‌سازی مؤثر و بهنگام بایستی دغدغه‌های موجود در این زمینه را نیز مرتفع سازند.

سردار جزایری تلاش برای نهادینه‌سازی تفکر پیوست نویسی فرهنگی در طرح‌ها و پروژه‌های خرد و کلان کشور را ضرورتی اجتناب ناپذیر توصیف و تصریح کرد: اندیشیدن به مقوله فرهنگ و مقابله با ناهنجاری‌های موجود در این حوزه بایستی به گفتمان غالب تبدیل شود و ناکافی بودن اقدامات فرهنگی در جامعه بیش از هر چیزی این نکته را یادآوری می‌شود که بایستی کمربندها را در عرصه‌های فرهنگی محکمتر بست.

معاون ستاد کل نیروهای مسلح خاطرنشان کرد: برخی عدم همگرایی‌ها که در سطوح مدیریت فرهنگی کشور قابل مشاهده است بایستی پایان یابد و ساخت و هویت مفهوم بندی شده و تأثیرگذار فرهنگی بیش از گذشته و در تراز انقلاب و نظام تقویت شود.

وی با اشاره به تلاش و سرمایه‌گذاری و بسیج دشمنان در پیشبرد تهاجم فرهنگی و سناریوهای گوناگون جنگ نرم در کشور افزود: ضروری است به اقتضای عزم و اراده دشمن که متأسفانه روزبه روز هم جدی‌تر می‌شود، اقدامات مقابله‌ای لازم طراحی و با ثبات قدم و اطمینان به موفقیت، آنها را عملیاتی کرد.

رئیس ستاد تبلیغات دفاعی کشور صف طویل دشمن در مقابل ملت ایران را بیانگر قدرت نظام و گفتمان انقلاب اسلامی دانست و تأکید کرد: به فضل الهی و دعای حضرت ولی عصر و مدیریت مقام معظم رهبری، ملت ایران از شرایط خطیر کنونی با سربلندی عبور خواهد کرد و در این راستا با مشارکت و نقش پذیری‌های حماسی و بزرگ نهادها و شخصیت‌های مسئول چالش‌ها و روزنه‌های تهدید رفع و ساخت محیطی در شأن انقلاب اسلامی و متناسب با آموزه‌های اسلام ناب محمدی(ص) برجسته‌تر و پرفروغ تر از گذشته رقم خواهد خورد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز