خبرگزاری کار ایران

غرضی در گفت‌وگو با ایلنا:

برنامه‌ای برای حضور در انتخابات مجلس ندارم / باید از دولت حمایت کرد

asdasd
کد خبر : ۱۳۸۷۸۹

تمام هم و غم من و همه فعالان سیاسی باید این باشد که شرایط کشور به وضعیت مطلوب‌تری دست یابد و من هرگز به ماموران و مجریان ایراد نمی‌گیرم تا با ایرادگیری از آنها وارد عرصه‌ای شوم.

یک کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری یازدهم با بیان اینکه تاکنون برنامه‌ای حضور در انتخابات آتی مجلس شورای اسلامی ندارد، تاکید کرد: آنچه که من بارها در مناظره‌ها و برنامه پیش از برگزاری انتخابات ریاست جمهوری اعلام کردم این بود که هم مردم و هم سایر کاندیداها و جریان‌های سیاسی باید از دولت منتخب مردم حمایت بکنند.

سید محمد غرضی در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا، در پاسخ به این سوال که آیا برنامه‌ای برای حضور در انتخابات آتی مجلس شورای اسلامی دارید، اظهار داشت: فعلا من برنامه‌‌ای برای حضور در انتخابات آتی مجلس ندارم و هنوز زمان بسیاری تا برگزاری انتخابات مجلس باقی مانده است.

وی ادامه داد: اینک تمام هم و غم من و همه فعالان سیاسی باید این باشد که شرایط کشور به وضعیت مطلوب‌تری دست یابد و من هرگز به ماموران و مجریان ایراد نمی‌گیرم تا با ایرادگیری از آنها وارد عرصه‌ای شوم.

این کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری یازدهم با بیان اینکه نباید از دولت ایرادگیری کرد، گفت: آنچه که من بارها در مناظره‌ها و برنامه پیش از برگزاری انتخابات ریاست جمهوری اعلام کردم این بود که تا هم مردم و هم سایر کاندیداها و جریان‌های سیاسی باید از دولت منتخب مردم حمایت بکنند و الان نیز باید بگویم که باید از دولت آقای روحانی حمایت کرد، هرچند که اگر اشتباهی نیز می‌بیند باید این اشتباه را گوشزد کرد.

غرضی تاکید کرد: گوشزد کردن اشتباهات احتمالی نیز باید با نرمی و دوستی صورت گیرد و اینطور نباشد که موجب راه افتادن دعوا و از بین رفتن آرامش جامعه شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز