خبرگزاری کار ایران

سردار صفوی:

گروههای تکفیری به نفع رژیم صهیونیستی کار می کنند

asdasd
کد خبر : ۱۳۵۵۸۴

در حقیقت برخی از کشورهای عربی در راستای سیاست صهیونیست‌ها در کشتن مردم عراق، سوریه و بحرین عمل می‌کنند و باید به آن‌ها صهیونیست گفت.

دستیار و مشاور عالی فرماندهی معظم کل قوا تاکید کرد که گروه‌های تکفیری شرایط منطقه را به نفع رژیم صهیونیستی جلو می‌برند.

به گزارش ایلنا، سردار سرلشکر پاسدار دکتر سید یحیی صفوی، با اشاره به نتایج جنگ تحمیلی گفت: نتیجه جنگ هشت ساله این شد که امام بزرگوار و ملت ایران به بیگانگان درسی دادند که می‌توانید به ایران حمله کنید، اما نتیجه جنگ به دست ملت ایران است، ملت ایران علاوه بر آنکه متجاوزین را از سزرمین ایران بیرون می‌کنند، بلکه آن طرف مرز‌ها و تا خانه‌هایتان شما را تعقیب و نابودتان می‌کنند.

دستیار و مشاور عالی فرماندهی معظم کل قوا در ادامه به اشاره به حمایت برخی کشورهای عربی از گروه‌های تکفیری و تبعات اینگونه حمایت‌ها، تصریح کرد: تا سال ۲۰۳۰ میلادی شاید دیگر آثاری از برخی از پادشاهان جنوبی خلیج فارس وجود نداشته باشد. برخی کشورهای عربی که گروه‌های تکفیری را به جان مردم عراق و سوریه انداختند، سرانجام این گروه‌ها دامن این کشور‌ها را نیزخواهند گرفت.

وی افزود: دست برخی از این کشور‌ها با اسرائیل در دست همدیگر است. آنچه که در عراق و سوریه می‌گذرد به نفع اسرائیلی هااست. در مصر نیز همین گونه است. هرچه جنگ در کشورهای اسلامی بوقوع بپیوندد و مسلمانان همدیگر را بکشند و منابع انسانی و مادی خود را هدر بدهند آن کسی که در این میان نفع می‌برد اسراییل است و منجر به پایداری امنیت اسرائیل می‌گردد. باید تاسف خورد که دست اسراییلی‌ها با برخی از کشورهای عربی در راه اندازی ایجاد نا‌امنی در منطقه جنوب غرب آسیا، در سوریه و عراق در دست هم است.

وی اضافه کرد: در حقیقت برخی از کشورهای عربی در راستای سیاست صهیونیست‌ها در کشتن مردم عراق، سوریه و بحرین عمل می‌کنند و باید به آن‌ها صهیونیست گفت، آن‌ها کاملا در راستای اهداف آمریکا عمل می‌کنند و ما به این‌ها هشدار می‌دهیم از سرنوشت شاه ایران عبرت بگیرید، او نیز دستش در دست صهیونیست‌ها و آمریکایی‌ها بود، و ما به آن‌ها می‌گوئیم سرنوشت شاه ایران، سرنوشت محتوم شما خواهد شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز