خبرگزاری کار ایران

زیباکلام در گفت‌وگو با ایلنا:

فشار بر مطهری خط و نشان برای دیگران است

asdasd
کد خبر : ۱۳۴۵۷۵

اینگونه برخوردها و فشارها بر علی مطهری پیامی به مردم است که بدانند به رغم انتخابات ۲۴ خرداد هیچ اتفاقی نیفتاده است.

صادق زیباکلام گفت: برخوردها و فشارها بر علی مطهری خط و نشان برای دیگران است و همچنین پیامی است به مردم که بدانند به رغم انتخابات ۲۴ خرداد هیچ اتفاقی نیفتاده است.

صادق زیباکلام استاد دانشگاه در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا، در خصوص فشارها به علی مطهری به دلیل ایراد نطق اخیرش در مجلس اظهار داشت: به نظر می رسد برخی اصولگرایان بعد از اینکه از شوک اولیه انتخابات ۲۴ خرداد بیرون آمدند، اندک اندک در لاک حمله فرو می‌روند.

وی افزود: آنها می‌خواهند به روشنفکران و منتقدین بگویند که فکر نکنید حالا که انتخاباتی شده و مردم رای به دولت جدید داده‌اند خبری شده است. ما هنوز هم هستیم و هیچ اتفاق خاصی نیفتاده است. ما همچنان قرص و محکم هستیم، قدرت دست ماست، بنابراین نباید دچار این توهم بشوید که در نتیجه رای تان قرار است چیزی تغییر کند.

زیباکلام ادامه داد: اتفاقا این حرکت که می‌خواهند با ارعاب و تهدید و فشار صدای منتقدین را ببندند نه تنها نشانه قدرت نیست، بلکه نشانه ضعف است وگرنه دلیلی نداشت صدای آقای مطهری را تحمل نکنند.

این استاد دانشگاه اضافه کرد: با این حال قصد دارند از طریق فشار بر آقای مطهری برای عده‌ای دیگر خط و نشان بکشند که تا بگویند کسانی که به اندازه آقای مطهری نیستند متوجه باشند که ما مطهری را به اتهام و گناه انتقاد احضار کرده ایم و به دادستانی کشانده‌ایم. مابقی حواسشان را جمع کنند و سر جایشان بنشینند. می خواهند مطهری را مثالی کنند تا دیگران حساب کار دستشان بیاید.

زیباکلام با بیان اینکه اگر رای و نظر مردم جایی داشته باشد، این راه و رسم رفتار نیست، ادامه داد: تاریخ نشان داده است که این رفتارها راه به جایی نمی برد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز