خبرگزاری کار ایران

جانشین فرمانده ناجا:

شاکیان مداح معروف اراذل و اوباش نبودند

asdasd
کد خبر : ۱۳۴۱۶۷

در خبر‌ها آمده است که اراذل و اوباش به مداح مشهور حمله کرده‌اند، اما حرف من این است که این افراد از آن اراذلی نبوده‌اند که در تعریف هفت گانه پلیس گنجانده شود / قاچاق دارو در ایران وجود دارد و این مسئله ناصوابی است.

ایلنا: جانشین فرمانده ناجا در مورد تیراندازی یکی از مداحان معروف در اتوبان بابایی، گفت: این فرد مجوز حمل سلاح داشته است و سلاح وی قانونی بوده است، فرد بنا به تشخیص خود از وسیله‌اش استفاده می‌کند و باید جوابگوی تشخیص‌اش نیز باشد.

به گزارش ایلنا، سردار " احمدرضا رادان "، روز یکشنبه در حاشیه حضور در مرکز نظارت همگانی(۱۹۷) در مورد تیراندازی یکی از مداحان معروف در اتوبان بابایی، گفت: این فرد مجوز حمل سلاح داشته و سلاح وی قانونی بوده است.

رادان با بیان اینکه در اختیار مقام قضایی قرار گرفته است، گفت: به نظر می‌رسد امروز، روز رسیدگی به این پرونده بوده است.

جانشین فرمانده ناجا با اشاره به بزرگنمایی این خبر در رسانه‌ها، در پاسخ به این سئوال که آیا اراذل و اوباش به این فرد حمله کرده‌اند، گفت: در خبر‌ها آمده است که اراذل و اوباش به او حمله کرده‌اند، اما حرف من این است که این افراد(حمله‌کنندگان) از آن اراذلی نبوده‌اند که در تعریف هفت گانه پلیس گنجانده شود و گاهی یک حرکت در منظر مردم، حرکت اراذل و اوباش‌گونه جلوه می‌کند. اما این افراد در تعاریف و شاخص‌های ما نمی‌گنجد.

وی افزود: ما حتی به ماموران خود نیز توصیه می‌کنیم که وسیله دفاعی به عنوان آخرین حرکت به کار گرفته شود، اما این یک اصل است و فرد بنا به تشخیص خود از وسیله‌اش استفاده می‌کند و باید جوابگوی تشخیص‌اش نیز باشد.

رادان در مورد زورگیری از یکی از استادهای دانشگاه نیز گفت: شب گذشته چند نفر از زورگیران برای ربودن تلفن همراه این استاد دانشگاه با آلات برنده همچون قمه به وی حمله کرده بودند که سردار ساجدی‌نیا، فرمانده انتظامی تهران بزرگ نیز شب گذشته در بیمارستان محل درمان این فرد حاضر و از او دلجویی کرد.

وی با بیان اینکه در روزهای آتی خبرهای خوشی در زمینه دستگیری این زورگیران خواهید شنید، گفت: گاهی وقت‌ها پردازش رسانه‌ها به یک خبر سبب می‌شود که یک حادثه زورگیری نسبت به بقیه فراگیر‌تر شود. اما آن چیزی که مشخص است این است که اساسا موضوع زورگیری یک جرم خشن و زشت است که باید همه این افراد در یک سطح مورد برخورد قرار گیرند و قطعا نظر ما این است که جو برای مجرمان ناامن شود.

وی همچنین در پاسخ به سوالی مبنی بر ساماندهی خوانندگان زیرزمینی گفت: قرار نیست اگر موضوعی جرم است را ساماندهی کنیم.

رادان با بیان اینکه خوانندگان زیرزمینی می‌خواهند با اقدامات زیرزمینی فعالیتی انجام دهند، گفت: باید با آن‌ها برخورد کرد و رودربایستی نیز نداریم و اگر خواننده و خوانندگی مجاز شود ناجا نباید سازماندهی کند.

وی افزود: معتقدیم اگر همه دستگاه‌ها وظایف خود را به خوبی انجام دهند ناجا دیگر نیازی نیست به مسائلی وارد شود.

وی در مورد انتقاد وزیر بهداشت در مورد عدم همکاری پلیس در موضوع قاچاق دارو نیز اظهار داشت: منظور وزیر بهداشت را نمی‌فهمم چرا که در هر عملیات نماینده وزارت بهداشت نیز به همراه تیم پلیس حضور دارد.

رادان با بیان اینکه قاچاق دارو در ایران وجود دارد و این مسئله ناصوابی است، گفت: بنده اعلام می‌کنم وزیر بهداشت هر نوع همکاری را که دوست دارد پلیس با آن‌ها در زمینه مبارزه با قاچاق دارو داشته باشد اعلام کند و بنده در خدمتشان هستم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز