خبرگزاری کار ایران

قائم مقام حزب اعتماد ملی در نشست مشترک دولت و احزاب:

وزیر کشور احزاب بلاتکلیف را تعیین تکلیف کند

asdasd
کد خبر : ۱۳۳۷۸۶

همانگونه که سیاست خارجی به وزیر خارجه سپرده شد و موفقیت بدست آمد، وزیر کشور نیز باید سیاست داخلی را به گونه‌ای رقم بزند که برخوردهای بی‌مورد جایگزینی شایسته داشته باشند.

قائم مقام حزب اعتماد ملی گفت: ‌وزارت کشور باید نسبت به برخی از احزاب تعیین تکلیف کند، حزبی که بیش از ۲ میلیون درخواست عضویت داشته در حال حاضر پرونده اعمالش به تاراج رفته است.

به گزارش خبرنگار‌ ایلنا، رسول منتجب‌‌نیا در نشست مشترک امروز دولت و احزاب که صبح امروز(۱۴ دی) در وزارت کشور برگزار شد، گفت: اگر در کشور ما حزب نهادینه نشده و تنها در ایام انتخابات به شایستگان توجه می‌شود، برای این است که فضای امنیتی درکشور حاکم است و برخی مسئولین به تعهدات خود درباره احزاب عمل نکرده و بدرفتاری کرده‌اند.

وی افزود: در یک دولت با اصل تحزب مخالفت می‌شود، اما در دولتی که همواره به دنبال تحقق آرمان‌ها‌ی مردم است، این انتظار وجود دارد که‌ احزاب مورد توجه بیشتری قرار گیرند.

منتجب‌نیا با بیان اینکه وزارت کشور باید از طریق رسانه‌های مختلف برنامه ریزی منسجمی برای احزاب داشته باشد، گفت: حزب در کشور ما یک ارزش است و نباید از تکثر احزاب ناراحت باشیم‌. ‌اگر وزارت کشور برای احزاب و تشکل‌های سیاسی برنامه‌ریزی داشته باشد، جامعه هیچگاه از وجود احزاب آسیب نمی‌بیند.

قائم حزب اعتماد ملی ادامه داد: وزارت کشور باید کارگاهی برای انسجام فعالیت احزاب تشکیل دهد زیرا حزب حلقه وصل حکومت و مردم است و اگر احزاب تقویت شود، مردم نیز قدرت می‌گیرند.

منتجب‌نیا خاطرنشان کرد: همانگونه که سیاست خارجی به وزیرخارجه سپرده شد و موفقیت بدست آمد، وزیر کشور نیز باید سیاست داخلی را به گونه‌ای رقم بزند که برخوردهای بی‌مورد جایگزینی شایسته داشته باشند.

وی افزود: ‌وزارت کشور باید نسبت به برخی از احزاب تعیین تکلیف کند، حزبی که بیش از ۲ میلیون درخواست عضویت داشته در حال حاضر پرونده اعمالش به تاراج رفته است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز