خبرگزاری کار ایران

یونسی در جمع خبرنگاران: / تکرار /

از اقوام و قومیت‌ها در دولت استفاده می‌کنیم

asdasd
کد خبر : ۱۳۳۱۴۳

آقایان حرف من را چنان نشان داده‌اند که گویا من خواسته‌ام که ستادهای آقای روحانی فقط در عرصه انتخابات فعال باشند بلکه معتقد هستم باید تمامی جریان‌ها و گروهای سیاسی در عرصه سیاست حضور داشته باشند.

معاون امور اقوام و اقلیت‌های رئیس جمهور از بکارگیری اقوام و اقلیت‌ها در دولت خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، علی یونسی در حاشیه مراسم ختم مادر محمد جواد ظریف در خصوص زمان آغاز کار معاونت اقوام و امور اقلیت‌ها گفت: ما زمینه‌ها را برای شکل گیری و آغاز به کار معاونت اقوام فراهم کرده‌ایم و باید منتظر زمان بود.

وی در خصوص اینکه چه میزان از اقوام و اقلیت‌ها در دولت استفاده می‌شود گفت: این کار در حال انجام است.

یونسی در پاسخ به خبرنگار ایلنا در خصوص اینکه آیا شما گفته‌اید که ستادهای آقای روحانی باید تا زمان انتخابات فعال باشند، گفت: من در سفرهایی که به استان‌ها داشتم از کسانی که برای رئیس جمهور شدن آقای روحانی کمک کردند تشکر کردم چون کسی تا آن زمان از آن‌ها تشکر نکرده بود.

معاون رئیس جمهور ادامه داد: آقایان حرف من را چنان نشان داده‌اند که گویا من خواسته‌ام که ستادهای آقای روحانی فقط در عرصه انتخابات فعال باشند، در حالی که بنده معتقد هستم باید تمامی جریان‌ها و گروهای سیاسی در عرصه سیاست حضور داشته باشند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز