خبرگزاری کار ایران

وزیر دفاع و جمعی از فرماندهان نیروهای مسلح درگذشت علی‌اکبر پرورش‌ تسلیت گفتند

کد خبر : ۱۳۲۶۳۰

خبر درگذشت عارف مجاهد، عالم پارسا و ستاره درخشان سپهر اخلاق، سیاست‌ورزی و ولایتمداری، یار وفادار امام و رهبری مرحوم استاد سید‌علی‌اکبر پرورش موجب تأثر و تالم فروان گردید.

وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح و جمعی از فرماندهان و مدیران نیروها‌ی مسلح، درگذشت استاد علی‌اکبر پرورش را تسلیت گفتند. ‌

به گزارش ایلنا، ‌در پیام سردار سرتیپ پاسدار حسین دهقان و جمعی از فرماندهان و مدیران ارشد نیروهای مسلح در پی درگذشت علی‌اکبر پرورش بدین شرح است:

«خبر درگذشت عارف مجاهد، عالم پارسا و ستاره درخشان سپهر اخلاق، سیاست‌ورزی و ولایتمداری، یار وفادار امام و رهبری مرحوم استاد سید‌علی‌اکبر پرورش موجب تأثر و تالم فروان گردید.

هنوز فضای ایران اسلامی به ویژه خطه شهیدپرور اصفهان از آوای رسا و شورانگیز و آکنده از شعور او عطرآگین است که با قلبی مملو از عشق و معرفت به اهل بیت(ع) و با لسانی صادق و بی‌آلایش مردم به ویژه جوانان و دانشجویان را به قیام و ایستادگی در راه خدا، بر‌اندازی طاغوت و استقرار حاکمیت اسلام فرا می‌خواند.

آن مرحوم که به راستی از السابقون نهضت امام خمینی(ره) بود پس از پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی نیز علم و دانش خویش را به عرصه عمل آورد و با نقش‌آفرینی و پذیرش مناصب اجرایی، قانونگذاری و عضویت در شورای عالی دفاع منشاء خدمات درخشانی گردید.

عاقبت تقدیر این گونه رقم خورد که آن مبلغ آیین محمدی و پرچمدار مکتب علوی در ایام حزن آل الله(ع) و در آستانه سالروز رحلت حضرت محمد مصطفی(ص) و شهادت امام حسن مجتبی(ع) کالبد جسمانی را رها و به سوی جایگاه ابدی و محضر شهدایی که پرورش‌یافتگان مکتبش بودند رهسپار گردد.

اینجانبان این مصیبت را به پیشگاه مقام معظم رهبری حضرت امام خامنه‌ای(مدظله العالی)، خانواده و شاگردان آن مرحوم و ملت قدرشناس ایران اسلامی به ویژه مردم بصیر و همیشه در صحنه اصفهان تسلیت عرض نموده، از خداوند متعال برای آن مرحوم علو درجات و برای همگان توفیق استمرار راه آن عزیز رفته به معراج را مسألت می‌نماییم.

اراتمندان آن مرحوم: صفوی، دهقان، حجازی، قربانی، مبلغ، شمشیری، اسلامی، تمیزی، فضائلی، میراحمدی، دقیقی، مظفری‌نیا، کلانتری، مخملباف، مهرعلیان، رفیعی، تقی‌زاده و منطقی»

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز