خبرگزاری کار ایران

سرلشگر جعفری:

انقلاب اسلامی همچنان پویا مسیر خود را ادامه می‌دهد

کد خبر : ۱۳۲۳۹۰

وظیفه سپاه پاسداران، حفظ و نگهداری انقلاب اسلامی است و در عرصه‌های مختلف با توجه به اقتضائات آن عرصه، به دفاع از انقلاب همت می‌گمارد و این باید مورد توجه همه عزیزان از جمله پیشکسوتان جهاد و شهادت سال های دفاع مقدس باشد.

فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامیانقلاب اسلامی، بعد از ۳۵ سال همچنان پویا و با شتاب خوبی مسیر خود را دنبال می کند.

به گزارش ایلنا، سردار سرلشکر محمدعلی جعفری در سومین مجمع عالی بسیج پیشکسوتان جهاد و شهادت که در سالن ۵ آذر برگزار شد، طی سخنانی گفت: فتنه سال ۸۸ فقط مقابل دو دیدگاه ارزشی - انقلابی و سازشی، منفعل و وابستگان به اجنبی بوده است که این تقسیم بندی و مرزبندی در بیانات مقام معظم رهبری وجود دارد.

وی افزود: انقلاب اسلامی، بعد از ۳۵ سال همچنان پویا و با شتاب خوبی مسیر خود را دنبال می کند.

جعفری با اشاره به اتفاقات سال ۸۸ گفت: در آن ایام، چه ظلم هایی که نسبت به امام(ره)، رهبری و نظام اسلامی روا داشته نشده است.

فرمانده کل سپاه ادامه داد: وظیفه سپاه پاسداران، حفظ و نگهداری انقلاب اسلامی است و در عرصه‌های مختلف با توجه به اقتضائات آن عرصه، به دفاع از انقلاب همت می‌گمارد و این باید مورد توجه همه عزیزان از جمله پیشکسوتان جهاد و شهادت سال های دفاع مقدس باشد.

فرمانده کل سپاه خطاب به پیشکسوتان جهاد و شهادت گفت: ضمن ارتباط با مجموعه‌های سپاه و بسیج در جنگ نرم فعالیت داشته باشند و برای این امر مهم همفکری کنند.

جعفری ادامه داد: پیشکسوتان بسیج در سال حماسه اقتصادی می‌توانند در تحقق این حماسه نقش آفرینی کنند تا دشمن در نقشه خود موفق نشود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز