خبرگزاری کار ایران

در پیام تسلیت محمدرضا عارف تاکید شد‎؛

مرحوم پرورش شخصیتی حافظ منافع نظام در اذهان ملت ایران است

asdasd
کد خبر : ۱۳۲۲۳۲

مرحوم پرورش مبارزی بود که با ایمان به حقانیت مبارزه امام(ره) علیه استبداد، زندان و شکنجه را تحمل و پس از انقلاب اسلامی در دولت‌ها و در سنگرهای مختلف به مردم و نظام بویژه به نظام آموزشی کشور خدمت کرد.

معاون اول رییس‌جمهور در دولت اصلاحات در پیامی به مناسبت درگذشت سیدعلی‌اکبر پرورش، ضمن تسلیت این ضایعه، تاکید کرد: مرحوم پرورش همواره خود را به عنوان شخصیتی اخلاقی و حافظ منافع نظام در اذهان ملت ایران ثبت و سابقه‌ای درخشان از خود بر جای گذاشت.

به گزارش ایلنا‏، متن پیام این عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام به شرح زیر است:

انا لله و انا الیه راجعون

درگذشت شادروان مرحوم آقای سید علی اکبر پرورش باعثتألم خاطر شد.

شخصیت فرهیخته‌ای که از سردمداران نظام آموزشی کشور بود و معلم و استاد بودن را همواره در طول زندگی خود حفظ کرد.

مبارزی که با ایمان به حقانیت مبارزه امام(ره) علیه استبداد، زندان و شکنجه را تحمل و پس از انقلاب اسلامی در دولت‌ها و در سنگرهای مختلف به مردم و نظام بویژه به نظام آموزشی کشور خدمت کرد.

تعمق ایشان در تفاسیر و مفاهیم اسلامی به ویژه قرآن از امتیازات برجسته مرحوم پرورش بود.

مرحوم پرورش همواره خود را به عنوان شخصیتی اخلاقی و حافظ منافع نظام در اذهان ملت ایران ثبت و سابقه‌ای درخشان از خود بر جای گذاشت.

اینجانب مصیبت فقدان این مبارز نام آشنای نهضت انقلاب اسلامی را به مقام معظم رهبری، خانواده محترم پرورش، دوستان سالهای مبارزه و مردم عزیز استان اصفهان تسلیت می‌گویم از خداوند متعال صبر و شکیبایی برای بازماندگان محترم و علو درجات الهی را برای آن مرحوم مغفورخواستارم. باشد که در ایام سوگواری سالار شهیدان با حضرت ابا عبدالله الحسین(ع) و شهدای کربلا محشور شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز