خبرگزاری کار ایران

ْآل اسحاق در جمع خبرنگاران:

دولت توانست نوسانات کالاهای اساسی را کنترل کند

asdasd
کد خبر : ۱۲۸۵۷۳

به نظر من دولت مسائل اقتصادی را به مسائل بین المللی ربط داده در حالی که تنها ۳۰ درصد از مشکلات مربوط به مسائل بین المللی است و ۷۰ درصد مشکلات داخلی است. بنابراین سنگین کردن وزن ۳۰ درصد، خارج از احتیاط است.

رئیس اتاق بازرگانی تهران گفت: دولت توانسته است نوسانات کالاهای اساسی را کنترل کند و در برخی از موارد نظام بانکی که عملیاتی نشده بود را جهت گیری خوبی به آن ببخشد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، یحیی آل اسحاق در حاشیه مراسم چهلمین روز بزرگداشت مرحوم عسگراولادی در جمع خبرنگاران در ارزیابی خود از عملکرد دولت یازدهم در عرصه اقتصادی گفت: یکی از نگرانی ها مسئله کالاهای اساسی است و ذخیره آنها بوده که دولت توانسته تا حدودی این دغدغه را رفع کند.

رئیس اتاق بازرگانی تهران ادامه داد: دولت توانسته است نوسانات کالاهای اساسی را کنترل کندو در برخی از موارد نظام بانکی که عملیاتی نشده بود را جهت گیری خوبی به آن ببخشد.

عضو شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی توجه به بخش خصوصی را یکی از نقاط قوت دولت دانست و ادامه داد: به نظر من دولت مسائل اقتصادی را به مسائل بین المللی ربط داده در حالی که تنها ۳۰ درصد از مشکلات مربوط به مسائل بین المللی است و ۷۰ درصد مشکلات داخلی است. بنابراین سنگین کردن وزن ۳۰ درصد، خارج از احتیاط است.

آل اسحاق با توصیه به دولت یازدهم برای توجه به نظام بانکی، خاطرنشان کرد: دستگاه های دیگر دولت باید قبول کنند که بانک مرکزی نخ و تسبیح نظام بانکی است و باید بانک مرکزی را مورد هدایت و حمایت قرار دهند.

رئیس اتاق بازرگانی تهران درباره نرخ ارز در بودجه ۹۳ تصریح کرد: اگر نرخ ارز مبادلاتی در جهت تک نرخی کردن ارز و پایین تر آوردن قیمت دلار به زیر سه هزار تومان باشد، قدم مثبتی است و به گفته آقای سیف نرخ دلار در نیمه دوم سال ۹۳ تک نرخی خواهد شد.

آل اسحاق در پایان خاطرنشان کرد: مجموع سیاست ها و بخش نامه های دولت مثبت است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز