خبرگزاری کار ایران

استاندار همدان در دیدار با احزاب اصلاح طلب این استان:

مراقبت از احزاب باید به دور از افراط و تفریط باشد

asdasd
کد خبر : ۱۲۶۸۷۹

عملکرد دولت‌ گذشته مطابق میل مردم در امور اقتصادی نبوده و با انتخاب این دولت مردم خواستار تغییر هستند که باید به این انتظار پاسخ داده شود.

احزاب اصلاح طلب استان همدان با استاندار جدید این استان دیدار و نقطه نظرات و پیشنهادات خود را انتقال دادند.
به گزارش ایلنا از همدان؛ ناصر نیکبخت، استاندار همدان در این دیدار گفت: عملکرد دولت‌ گذشته مطابق میل مردم در امور اقتصادی نبوده و با انتخاب این دولت مردم خواستار تغییر هستند که باید به این انتظار پاسخ داده شود.
وی با تاکید براینکه سرنوشت مردم در پای صندوق‌های رای تضمین می‌شود، افزود: انتخابات ۲۴ خرداد هدیه‌ای بود که از سوی خداوند اعطا شد.
وی با بیان اینکه از دولت اصلاحات به خوبی مراقبت نکرده‌ایم، ادامه داد: مراقبت‌ها باید به دور از افراط و تفریط باشد.
وی با بیان اینکه گفتمان دولت باید اجرائی شود و برای این موضوع باید دولت را حمایت کرد، تصریح کرد: باید زمینه شناسائی احزاب مهیا شود تا بدون افراط و تفریط تصمیم گیری‌های اساسی برای توسعه کشور داشته باشند.
نیکبخت با اشاره به توفیقات سیاسی اظهار داشت: عامل اصلی این توفیقات را نباید فقط مختص دکتر روحانی و ظریف دانست بلکه حمایت‌های مقام معظم رهبری و اراده مردمی نیز نقش اصلی داشت.
وی با انتقاد بر برخی افراد خودی برای بزرگ کردن مشکلات بیان داشت: باید دست به دست هم از سد مشکلات بگذریم.
وی با اشاره به تحریم‌ها گفت: توفیقات خوبی در کم شدن تحریم‌ها داشته‌ایم که با این روند مشکلات اقتصادی به تدریج حل می‌شود.
نیکبخت با تاکید بر استفاده از برنامه پنجم و چشم انداز برای توسعه استان افزود: یکی از مهم‌ترین عوامل توسعه استان، سرمایه گذاری، رفع بیکاری، مبارزه با مواد مخدر، سرقت است.
وی با تاکید براینکه هیچ توقعی برای تعریف و تمجید از بنده ندارم، ادامه داد: کار باید از دل و برای مردم باشد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز