خبرگزاری کار ایران

رییس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش:

تحقق بسیج ۲۰میلیونی تضمین کننده مصالح ملی است

کد خبر : ۱۲۴۳۳۱

امروز این شجره طیبه با داشتن ۲۰میلیون جوان پرشور و انقلابی در تمام عرصه ها به خصوص علم و فناوری حضوری چشمگیر دارد

رییس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش جمهوری اسلامی ایران گفت: تحقق ارتش ۲۰میلیونی که امروز شاهد آن هستیم تضمین کننده منافع و مصالح ملی است و این مهم نیرویی عظیم به منظور حراست از آرمان های انقلاب اسلامی است.

به گزارش ایلنا به نقل از روابط عمومی ارتش جمهوری اسلامی ایران، حجت الاسلام والمسلمین «سیدمحمد علی آل هاشم» روز چهارشنبه در دوازدهمین جلسه هم اندیشی سلسله عملیات های دوران دفاع مقدس " ویژه عملیات مروارید " که در سالن غدیر این سازمان برگزار شد، اظهار داشت: عملیات مروارید برگی درخشان در تاریخ جنگ تحمیلی است که در آن رزمندگان و دلاورمردان نیروی دریایی با همراهی تیز پروازان نیروی هوایی ارتش، نیروی دریایی دشمن را تا پایان جنگ از صحنه نبرد خارج کرده و اقتدار دریایی خود رابه جهانیان ثابت کردند.

نماینده ولی فقیه در ارتش به تحقق آرمان امام خمینی(ره) مبنی برتشکیل ارتش ۲۰ میلیونی اشاره کرد و گفت: بی شک تحقق این هدف که نشأت گرفته از آرمان های انقلابی و والای آن پیر سفرکرده است، موجبات اقتدار و عزت بیش از پیش را برای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران فراهم خواهد آورد.

رییس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش تصریح کرد: امروز این شجره طیبه با داشتن ۲۰میلیون جوان پرشور و انقلابی در تمام عرصه ها به خصوص علم و فناوری حضوری چشمگیر دارد و با فتح قله های دانش موجبات افتخار و سربلندی انقلاب اسلامی ایران را به عنوان الگوی اسلامی - مردمی در جهان فراهم ساخته است.

آل هاشم ضمن تبریک هفته بسیج به ملت ایران اسلامی، گفت: بسیج به تعریف ما نیاز ندارد ولی جامعه ما به حضور بسیج و فرهنگ بسیجی نیازمند است.

وی خاطرنشان کرد: دشمنان اسلام بدانند که نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران با داشتن چنین پشتوانه عظیم انسانی مومن و متعهد هرگز از منافع و مصالح ملی خود عقب نشینی نخواهد کرد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز