خبرگزاری کار ایران

بیانیه اتحادیه پیشکسوتان جامعه کارگری:

خروج از بن بست هسته‌ای، نشانه جدیت دولت در رفع مشکلات کشور است

asdasd
کد خبر : ۱۲۳۷۸۳

موفقیت دولت در حل یکی از بحرانهای جدی نظام در یکصد روز اول نشان از عزم جدی دولت تدبیر و امید برای تحقق وعده‌های انتخاباتی دارد ما امیداواریم با همکاری و همدلی ملت و دولت، زمینه برای موفقیت هر چه بیشتر درعرصه‌های داخلی و خارجی بخصوص در عرصه اقتصادی فراهم آید.

در پی عملکرد موفقیت آمیز تیم مذاکره کننده هسته‌ای کشورمان و اعلام نتایج مثبت این توافقات، اتحادیه پیشکسوتان جامعه کارگری بیانه‌ای را صادر کرد.

به گزارش ایلنا متن کامل این بیانیه که در آن از توافقات انجام شده به عنوان دستاوردی تاریخی یادشده است در ادامه می‌آید:

بی‌هیچ تردیدی موفقیت دولت آقای دکتر روحانی در عرصه سیاست خارجی و خارج کردن کشور از بن بست بحران هسته‌ای را می‌توان یک دستاورد تاریخی نامید.
تدبیر دولت و تیم مذاکره کننده به رهبری وزیر دانشمند امور خارجه جناب آقای دکتر ظریف، بحران ۱۰ ساله‌ای را که می‌رفت تبدیل به یک بحران نظامی شود را با درایت، علم و ایمان از بن بست خارج و راه را برای حل مشکلات پیش رو هموار کرد.
شک نیست که رهنمودهای داهیانه رهبری معظم انقلاب شرط لازم برای موفقیت تیم هسته‌ای بود این در حالی است که گروههای تندرو در خارج و بعضاً داخل با مخالفتهای خود دائم بر طبل جنگ کوبیده و سعی بر مخدوش کردن روند مذاکرات داشتند. موفقیت دولت در حل یکی از بحرانهای جدی نظام در یکصد روز اول نشان از عزم جدی دولت تدبیر و امید برای تحقق وعده‌های انتخاباتی دارد ما امیداواریم با همکاری و همدلی ملت و دولت، زمینه برای موفقیت هر چه بیشتر درعرصه‌های داخلی و خارجی بخصوص در عرصه اقتصادی فراهم آید.
اتحادیه پیشکسوتان جامعه کارگری یکبار دیگر این موفقیت را به مقام معظم رهبری و ملت هوشمند و قدر‌شناس ایران و دولت تدبیر و امید خصوصاً شخص آقای دکتر روحانی و وزیر ارزشمند امور خارجه جناب آقای دکتر ظریف تبریک گفته و از تلاشهای تیم مذاکره کننده هسته‌ای قدردانی می‌نماید.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز