خبرگزاری کار ایران

دبیرکل مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی:

شهادت پاداش مجاهدت‌های بی‌دریغ شهید انصاری بود

کد خبر : ۱۲۳۴۷۸

این فاضل تلاشگر در پیمان و عهد با خداوند استواری ورزید و پاداش شهادت خود را نیز دریافت کرد.

دبیرکل مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی، با تاکید بر این که از افتخار پیروان علی بن ابی طالب(ع) این است که تا امروز خون شان همواره جاری بوده، ابراز داشت: شهادت پاداش مجاهدت‌های بی‌دریغ شهید انصاری بود.

به گزارش ایلنا به نقل از روابط عمومی مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی، آیت‌الله‌اراکی شامگاه شنبه در مراسم بزرگداشت شهید حجت الاسلام والمسلمین انصاری، رایزن فرهنگی ایران در لبنان، با اشاره به این که این شهید بزرگوار مجاهد نستوه و فی سبیل الله بود، اظهار داشت: شهدای گران‌قدری که در حادثه انفجار تروریستی لبنان به شهادت رسیدند، در مقطع بسیار مهم تاریخ اسلام، توانستند با خون خود اسلام را یاری کرده و درخت تشنه اسلام را برای مرتبه‌ای دیگر آبیاری کنند.

وی با اشاره به این‌که شهید حجت‌الاسلام والمسلمین انصاری در این اواخر به سمت رایزن فرهنگی جمهوری اسلامی در لبنان منصوب شده بود، تصریح کرد: این شهید بزرگوار سالیان متمادی به عنوان سفیر فرهنگی کشور در اقصی نقاط مختلف به ایفای نقش پرداخت.

دبیرکل مجمع با تاکید بر این که شهادت پاداش مجاهدت‌های بی‌دریغ شهید حجت الاسلام والمسلمین انصاری بود، ابراز داشت: شهادت پاک و مخلصانه این روحانی شهید و دیگر شهدای اقدام تروریستی لبنان نشان از مقام ویژه آن‌ها برای خداوند متعال دارد.

آیت الله اراکی با بیان این که پاداش بزرگ وفای به عهد با خداوند شهادت است، تصریح کرد: این فاضل تلاشگر در پیمان و عهد با خداوند استواری ورزید و پاداش شهادت خود را نیز دریافت کرد.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با تاکید بر این که ظلم به امام حسین(ع) از روی کینه شخصی نسبت به حضرت سیدالشهدا(ع) و امام علی(ع) نبود، افزود: دشمنی و عداوت با اهل‌بیت(ع) به دلیل کینه و خصومت با خداوند بود.

دبیر کل مجمع با بیان این‌که امروز اگر دشمن خون شیخ ابراهیم انصاری را می‌ریزد، به این دلیل است که وی را نمادی از رسول الله، حسین بن علی(ع) و ارزش های متعالی می داند، تصریح کرد: آن ها با خدا دشمن هستند و با ذات اقدسی الهی جنگ می کنند.

آیت الله اراکی با تاکید بر این‌که از افتخار پیروان علی بن ابی طالب(ع) این است که تا امروز خون شان همواره جاری بوده، ابراز داشت: ما همواره در این راه ثابت قدم هستیم و چه بسیار خونی‌هایی است که از ما جاری می‌شود.

وی با اشاره به کلامی از امام راحل(ره) مبنی بر این که «بکشید ما را، ملت ما بیدارتر می‌شود»، تصریح کرد: خوف و حزن دشمن از دل ملتی که همواره شهید داده، بیرون رفته و تحمل رنج برای آن‌ها شیرین است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز