خبرگزاری کار ایران

سردار نقدی در همایش پیشتازان اقتصاد مقاومتی:

اگر در مذاکرات همه امتیازها را هم به ایران بدهند، مشکل بیکاری و گرانی حل نمی شود

asdasd
کد خبر : ۱۲۳۳۸۳

اگر همه به عرصه های اقتصاد مقاومتی بپیوندند، با میزان کم تولیدات خانگی و روستایی در مجموع حماسه ای بی نظیر خلق خواهد شد.

رییس سازمان بسیج مستضعفین گفت:: اگر در مذاکرات همه امتیازها را هم به ایران بدهند مشکل بیکاری و گرانی حل نخواهد شد چرا که دلیل مشکلات اقتصادی در کشور چیز های دیگری است و همان طور که تا امروز با عزت و کرامت پیش رفته ایم باید نشان دهیم با دشمنی چند ابر قدرت از پا افتاده در جنگ اقتصادی شکست نخواهیم خورد.

به گزارش ایلنا، سردار نقدی رییس سازمان بسیج مستضعفین در همایش پیشتازان اقتصاد مقاومتی به همت بسیج سازندگی که در دانشگاه امام صادق علیه السلام با حضور آیت الله مهدوی کنی رییس مجلس خبرگان رهبری و حجت الاسلام مصباحی مقدم رئیس کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس شواری اسلامی برگزار شد گفت: اساس انقلاب اسلامی بر ضد ظلم و استکبار متولد شده همان طور که اساس اسلام بر نفی غیر خدا و طاغوت ها است؛ اسلام اصیل هیچگاه به سازش نمی رسد و اسلام سازش گر، همان اسلام امریکایی است.

سردار نقدی دشمنی استکبار از ابتدای انقلاب اسلامی در عرصه های جنگ کودتایی، جنگ تروریستی، جنگ نظامی، جنگ فرهنگی و… را یادآور شده و افزود: آتش جنگ فرهنگی استکبار علیه انقلاب از جنگ نظامی بسیار وسیع تر بود و حماسه ملت ایران در مقابل تهاجم فرهنگی دشمن از دفاع مقدس کمتر نبود.

وی تلاش بیهوده دشمنان برای برداشت میوه جنگ فرهنگی در سال های ۷۸ و ۸۸ را مورد اشاره قرار داده و تصریح کرد: دشمن به خاطر بنیه و عمق فرهنگی ملت تا ده ها سال دیگر در جنگ تحمیلی به نتیجه نمی رسد و از آنجا که با بدترین شرایط در عرصه های نظامی، اقتصادی، اجتماعی، سیاسی و… در آستانه فروپاشی می باشد؛ به جنگ اقتصادی علیه ملت ایران روی آورده است.

رییس سازمان بسیج مستضعفین تهاجم فرهنگی را با هدف تغییر باورها مکمل جنگ اقتصادی استکبار دانسته و بیان کرد: امروز کسانی که در عرصه تولید وارد می شوند در خط مقدم نبرد با استکبار هستند و کار آفرینان، سرداران این جبهه می باشند.

وی با بیان اینکه بسیج بر حسب تکلیف خود در هر جایی که دشمن خود را نشان دهد صف آرایی کرده و حضور می یابد ادامه داد: امروز دو مشکل عمده بیکاری و تورم بصورت همزمان در کشور وجود دارد که حل این دو مشکل به تنهایی آسان ولی با یکدیگر بسیار پیچیده خواهد بود.

جانشین فرمانده کل سپاه در امر بسیج یکی از راه های حل این دو مشکل را تولیدات با سرمایه اندک عنوان نموده و ادامه داد: بسیج در زمینه اقتصاد مقاومتی ۱۲ عرصه تولیدی را مشخص و پیگیری می کند که از آن جمله می توان به تولید آبزیان در استخرهایی بر سر چاه آب کشاورزی، تولید قارچ، تولید مرغ خانگی، تولید کودهای بیولوژیک به جای کودهای شیمیایی وارداتی و… اشاره نمود.

وی به عملکرد بسیج سازندگی در طول سال گذشته اشاره نموده و عنوان کرد: برای ترویج فعالیت های اقتصاد مقاومتی در جامعه نیاز به رسانه خاص و مشخص در صدا و سیما می باشد تا آموزش های ترویجی صورت پذیرد.

سردار نقدی خلق حماسه اقتصادی را خواسته مقام معظم رهبری عنوان نموده و تصریح کرد: برای خلق حماسه اقتصادی و استحکام ساخت داخلی نظام، پس از بررسی ها کم کردن فاصله تولید کشاورز نمونه با سایر کشاورزان در دستور کار بسیج قرار گرفت تا با فعالیت های آموزشی و ترویجی حماسه ای بی نظیر خلق شود.

وی در ادامه خاطر نشان کرد: اگر در مذاکرات همه امتیازها را هم به ایران بدهند مشکل بیکاری و گرانی حل نخواهد شد چرا که دلیل مشکلات اقتصادی در کشور چیز های دیگری است و همان طور که تا امروز با عزت و کرامت پیش رفته ایم باید نشان دهیم با دشمنی چند ابر قدرت از پا افتاده در جنگ اقتصادی شکست نخواهیم خورد.

سردار نقدی در پایان سخنان خود تقویت ارزش کار در کشور را مهم دانسته و افزود: اگر همه به عرصه های اقتصاد مقاومتی بپیوندند، با میزان کم تولیدات خانگی و روستایی در مجموع حماسه ای بی نظیر خلق خواهد شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز