خبرگزاری کار ایران

وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح:

وزارت دفاع برای ارتقاء توان دفاعی کشور از هیچ کوشش و تلاشی فروگذار نمی‌کند

کد خبر : ۱۲۲۱۸۱

امروز در مقایسه با قبل در توسعه فناوری و توسعه زیرساخت‌های صنعتی و دفاعی به پیشرفت‌های چشمگیر و بسیار خوبی رسیده‌ایم.

وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح با بیان اینکه امروز ایران اسلامی در سایه فرهنگ عاشورایی، مدیریت جهادی و پذیرش مسئولیت و احساس تکلیف، به جایگاه ممتازی در ساخت تجهیزات دفاعی دست یافته است، گفت: امروز وزارت دفاع برای ارتقای توان دفاعی کشور از هیچ کوشش و تلاشی فروگذار نمی‌کند.

به گزارش ایلنا، سردار سرتیب پاسدار حسین دهقان در جمع متخصصان شرکت هواپیماسازی وزارت دفاع با اشاره به موفقیت‌ها و پیشرفت‌های صنایع هواپیماسازی ایران افزود: صنعت هوایی ایران نسبت به بیست سال گذشته به پیشرفت‌های شگرف و خیره کننده دست یاقته و امروز در سطح جهانی جایگاه ممتازی دارد.

سردار دهقان با اشاره به توانمندی ایران در طراحی، ساخت قطعات و سیستم‌های هواپیما اظهار داشت: ایران امروز به ویژه در ساخت پهباد در سطح منطقه و جهان به نقطه قابل قبولی رسیده و از جایگاه رفیعی برخوردار است.

وی با بیان اینکه متخصصان وزارت دفاع توانایی انجام کارهای بزرگ در بازه‌های زمانی بسیار کوتاه را دارند، تصریح کرد: امروز در مقایسه با قبل در توسعه فناوری و توسعه زیرساخت‌های صنعتی و دفاعی به پیشرفت‌های چشمگیر و بسیار خوبی رسیده‌ایم.

وی با بیان اینکه امروز ایران اسلامی در سایه فرهنگ عاشورایی، مدیریت جهادی و پذیرش مسئولیت و احساس تکلیف، به جایگاه ممتازی در ساخت تجهیزات دفاعی دست یافته است، افزود: امروز وزارت دفاع برای ارتقاء توان دفاعی کشور از از هیچ کوشش و تلاشی فروگذار نمی‌کند.

سردار دهقان با بیان اینکه وزارت دفاع از تمام ظرفیت صنایع دفاعی در جهت ارتقاء توان دفاعی کشور حمایت و پشتیبانی می‌کند، تصریح کرد: امروز محصولات و تجهیزات ساخته شده د وزارت دفاع در جهت ارنقاء توان نظام اسلامی به کار گرفته می‌شود تا رزمندگان پرتوان اسلام مقابل نظام سلطه ایستادگی کنند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز