خبرگزاری کار ایران

وزیر دفاع:

تکذیب ادعای واهی نتانیاهو و منافقین

کد خبر : ۱۲۱۸۹۳

جنجال‌های افراد وامانده و منزوی مثل نتانیاهو و منافقین که از آنان باید به عنوان جبهه جنگ طلب و تروریستی یاد کرد نشان دهنده درستی مسیری است که دولت جمهوری اسلامی ایران در مذاکرات طی می‌کند.

وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح، ادعای واهی نتانیاهو و گروهک تروریستی مناققین مبنی بر فعالیت هسته‌ای نظامی در یکی از صنایع‌های دفاعی ایران را تکذیب کرد.

به گزارش ایلنا به نقل از پایگاه خبری وزارت دفاع، سردار سرتیپ حسین دهقان که برای رونمایی پهپاد فطرس و بازدید از صنایع دفاعی وزارت دفاع به استان اصفهان سفرکرده است، در پاسخ به سئوال خبرنگاران در خصوص ادعای اخیر صهیونیست‌ها و منافقین مبنی بر فعالیت هسته‌ای نظامی در یکی از ضنایع دفاعی این استان گفت: در آستانه مذاکرات ژنو، جبهه شکست خورده صهیونیستی - منافقین برای تخریب روند مذاکرات ۱ + ۵ با جمهوری اسلامی ایران و گمراه کردن افکار عمومی جهان، مجدداً فعال شده‌اند.

وی گفت: نتانیاهو و گروهک تروریستی منافقین که خیانت و دروغگویی از مشخصات بارز آنان به شمار می‌رود در یک همسویی خباثت آمیز به جعل این خبر کذب روی آورده‌اند تا شاید به خیال واهی خود دیپلماسی موفق جمهوری اسلامی ایران را خدشه دار کنند و تحت تأثیر قرار دهند.

وزیر دفاع تصریح کرد: بی‌تردید این ترفند جدید و ادعای کذب که آخرین آن نیز نخواهد بود، همچون سایر ترفند‌ها و نقشه‌های شوم خنثی خواهد شد و این‌گونه دسیسه‌ها نمی‌تواند کوچک‌ترین خللی بر اراده جمهوری اسلامی ایران برای پیشبرد مقاصد صلح آمیز هسته‌ای ایران و تداوم منطقی مذاکرات با گروه۱ + ۵ ایجاد کند و طرف مقابل نیز باتوجه به سابقه تاریخی که از این جریان شوم و دروغ افکن دارند، نباید اعتنایی به این گونه ادعا‌ها داشته باشند.

سردار دهقان افزود: جنجال‌های افراد وامانده و منزوی مثل نتانیاهو و منافقین که از آنان باید به عنوان جبهه جنگ طلب و تروریستی یاد کرد نشان دهنده درستی مسیری است که دولت جمهوری اسلامی ایران در مذاکرات طی می‌کند.

وزیر دفاع در پایان اظهار امیدواری کرد: تیم مذاکره کننده هسته‌ای جمهوری اسلامی ایران در مذاکرات آتی ژنو به نتایج مثبت و قابل قبولی که تأمین کننده منافع مردم ایران و برطرف کننده نگرانی‌های طرف مقابل باشد، دست یابند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز