خبرگزاری کار ایران

سخنگوی قوءقضاییه در نشست خبری: / ۱ /

ترور معاون پارلمانی وزرات صنعت معدن و تجارت سیاسی نبوده است

asdasd
کد خبر : ۱۲۰۱۲۱

برخی از این اخلال گران دستگیر شده‌اند، برخی دیگر برایشان احکام صادر شده و پرونده برخی دیگر برای رسیدگی به دادسرا ارسال شده است.

سخنگوی قوه قضاییه از ترور دادستان زابل به دست عوامل ضد انقلاب، صادر شدن و دستگیری برخی از اخلال گران ارزی، و همچنین تحت تعقیب قرار گرفتن دست‌اندکاران فتنه درصورت ورود به داخل کشور توضیحاتی ارائه داد.
به گزارش خبرنگار ایلنا، حجت الاسلام محسنی اژه‌ای در نشست مطبوعاتی ظهر امروز گفت: دادستان زابل توسط عوامل ضد انقلاب و گروهک‌های تروریستی ترور شده است.
وی همچنین در خصوص اخلال گران ارزی بیان داشت: برخی از این اخلال گران دستگیر شده‌اند، برخی دیگر برایشان احکام صادر شده و پرونده برخی دیگر برای رسیدگی به دادسرا ارسال شده است.
دادستان کشور در خصوص بحثبازگشت سران فتنه ۸۸ به کشور اظهار داشت: بازگشت سران فتنه مرتکب جرم شدند و درصورتی که به خارج رفته باشند و قرار است به کشور بازگردند تحت تعقیب قرار می‌گیرند و به جرمشان رسیدگی می‌شود.
محسنی اژه‌ای در خصوص قتل معاون پارلمانی وزارت صنعت و معدن نیز توضیحاتی ارائه داد و گفت: ترور معاون پارلمانی وزارت صنعت و معدن در دست بررسی است و تحقیقات در این زمینه صورت گرفته است.
به گفته وی، تاکنون فردی دستگیر نشده است و نیروی انتظامی و دادسرا تحقیقات خود را آغاز کرده است اما آنچه که در این باره پیداست ترور سیاسی نبوده است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز