خبرگزاری کار ایران

آیت الله هاشمی رفسنجانی؛

عسگر اولادی هرگز از مسیر صحیح انقلاب و امام(ره) منحرف نشد

asdasd
کد خبر : ۱۱۹۳۷۳

آشنایی و دوستی دیرینه‌ای با مرحوم عسگراولادی داشتم که سابقه آن حتی به پیش از آغاز حرکت انقلاب اسلامی در دوران مبارزه برمی‌گردد.

رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام با اشاره به دوستی نزدیک خود با عسگراولادی گفت: عسگراولادی در طول تمام زندگی مبارزاتی و سیاسی خود هرگز از مسیر صحیح انقلاب و امام(ره) منحرف نشد.

به گزارش ایلنا، صبح روز گذشته(جمعه؛ ۱۷ آبان) آیت الله هاشمی رفسنجانی در مراسم ختم شادروان حبیب‌الله عسگراولادی حضور پیدا کرد، مصلحت نظام در بدو ورود به مدرسه عالی شهید مطهری گفت: آشنایی و دوستی دیرینه‌ای با مرحوم عسگراولادی داشتم که سابقه آن حتی به پیش از آغاز حرکت انقلاب اسلامی در دوران مبارزه برمی‌گردد.

رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام در ادامه با اشاره به برخی ویژگی‌های آقای حبیب الله عسگراولادی در طول سالهای دوران مبارزه و بعدها در زمان استقرار جمهوری اسلامی تاکید کرد: مرحوم عسگراولادی در طول تمام زندگی مبارزاتی و سیاسی خود هرگز از مسیر صحیح انقلاب و امام(ره) منحرف نشد و این مسیر را تا آخرین روز حیات خود با استحکام ادامه داد.

شادروان حبیب‌الله عسگراولادی در روز سه‌شنبه هفته گذشته بعد از قریب ۶۰ سال همراهی و مجاهدت دلسوزانه با انقلاب اسلامی در سن ۸۱ سالگی درگذشت و در قطعه شهدای ۷۲ تن به خاک سپرده شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز