خبرگزاری کار ایران

میرتاج الدینی در جمع خبرنگاران:

تیم مذاکره کننده بر روی منافع ایران محکم بیاستد

کد خبر : ۱۱۹۲۰۱

همین که رهبری پشتیبانی از مذاکره کنندگان می‌کنند و مردم هم به تبع آن پشتیبانی می‌کنند، مذاکره کنندگان باید با قدرت بیشتر پیش بروند. به امید خدا پیروزی با ماست.

معاون رییس جمهور سابق کشورمان با تاکید بر این‌که مذاکره‌ کنندگان ایرانی باید محکم باشند و روی مصالح و منافع جمهوری اسلامی بایستند، تصریح کرد: تیم مذاکره کننده فریب طرف خارجی و به خصوص آمریکایی‌ها را نخورد.

به گزارش ایلنا، حجت‌الاسلام والمسلمین میرتاج الدینی در حاشیه مراسم بزرگداشت مرحوم حبیب الله عسگراولادی در جمع خبرنگاران در واکنش به اظهارات اخیر مقامات آمریکایی مبنی بر این که تا زمان متوقف نشدن فعالیت‌های هسته‌ ای ایران تحریم‌ها کاهش پیدا نخواهد کرد، تاکید کرد: ‌تکلیف مذاکره کنندگان ایرانی روشن است. مذاکره کنندگان ما با پشتیبانی رهبری و ملت بر سر میز مذاکره حاضر شده‌اند و باید محکم باشند و روی مصالح و منافع جمهوری اسلامی بایستند که به امید خداوند پیروز هستند.

وی همچنین با تاکید بر این که لازم است تیم مذاکره کننده فریب طرف خارجی و به خصوص آمریکایی‌ها را نخورد، گفت: همین که رهبری پشتیبانی از مذاکره کنندگان می‌کنند و مردم هم به تبع آن پشتیبانی می‌کنند، مذاکره کنندگان باید با قدرت بیشتر پیش بروند. به امید خدا پیروزی با ماست.

میرتاج‌الدینی در پاسخ به سوال یکی از خبرنگاران در مورد این که آقای ظریف وزیر امور خارجه ۱ + ۵ را جامعه جهانی دانسته است، گفت: ۱ + ۵ متشکل از ۵ کشور عضو شورای امنیت که حق وتو دارند به اضافه یک کشور دیگر است. این‌ها کل جهان نیستند اما الان مذاکره با این کشورها در جریان است.

وی با تاکید بر این که پرونده استفاده ایران از انرژی هسته‌ای ربطی به شورای امنیت ندارد و باید در آژانس انرژی هسته‌ای مطرح شود، تصریح کرد: ‌ایران بر لزوم استفاده از حق مسلم خود در به کارگیری فناوری صلح‌آمیز هسته‌ای تاکید دارد. رهبری در این خصوص همه خطوط را تعیین کرده است و جای هیچ ابهامی وجود ندارد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز