خبرگزاری کار ایران

بیانیه شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی در آستانه ۱۳ آبان

کد خبر : ۱۱۷۸۱۰

با ادامه روند ادبیات زشت، اهانت آمیز و زورگویانه آمریکا در قبال سایر کشورهای مستقل و آزادیخواه بویژه ایران، ایرانیان همچنان آمریکا را شیطان بزرگ و دشمن جامعه بشری، صلح و امنیت جهانی می‌دانند.

شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی ایران در بیانیه‌ای به مناسبت ۱۳ آبان - روز مبارزه با استکبار جهانی را روز اعتراض و اعلام انزجار ملت‌های آزاده و اسلامی به زیاده خواهی‌های استکبار عنوان کرد.
به گزارش ایلنا، در بیانیه شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی ایران به مناسبت گرامیداشت ۱۳ آبان(۴ نوامبر) روز دانش آموز و تسخیر لانه جاسوسی آمریکا آمده است: ۱۳ آبان روز اعلام برائت و فریاد خشم و نفرت امت‌های آزاده و اسلامی بویژه ملت مبارز، بیدار و استکبار ستیز ایران اسلامی ضداستکبار آمریکایی است.
در این بیانیه آمده است: با ادامه روند ادبیات زشت، اهانت آمیز و زورگویانه آمریکا در قبال سایر کشورهای مستقل و آزادیخواه بویژه ایران، ایرانیان همچنان آمریکا را شیطان بزرگ و دشمن جامعه بشری، صلح و امنیت جهانی می‌دانند.
شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی ایران در این بیانیه، ملت ایران را به حضور پرشور و گسترده در تظاهرات ضداستکباری ۱۳ آبان دعوت کرد و مردم همیشه در صحنه ایران خواست تا با بصیرت، آگاهی و تعمیق بینش‌های سیاسی و دینی خود ترفند‌ها و توطئه‌های شوم دشمنان در ضربه زدن به نظام جمهوری اسلامی ایران را خنثی کنند.
۴نوامبر سال ۱۹۷۹ دانشجویان ایران در اعتراض به توطئه‌های متعدد آمریکا ضد انقلاب اسلامی ایران، لانه جاسوسی(سفارت) آمریکا را در تهران تسخیر کردند و این روز در تقویم جمهوری اسلامی ایران به نام روز مبارزه با استکبار جهانی و روز دانش آموز نامگذاری شده است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز