خبرگزاری کار ایران

سردار جلالی:

بازدارندگی از مقوله‌های مهم پدافند غیرعامل است

کد خبر : ۱۱۶۸۳۸

تهدیدهای اقتصادی، سایبری، امنیتی و نظامی به ترتیب در اولویت سازمان است / درک متفاوت و جدید از عملکرد و فعالیت پدافند غیرعامل از شاخص‌های مهم موفقیت در ماموریت‌های پدافند غیر عامل است.

رئیس سازمان پدافند غیرعامل با اشاره به برنامه‌ریزی سال آینده سازمان پدافند غیرعامل کشور گفت: تهدیدهای اقتصادی، سایبری، امنیتی و نظامی به ترتیب در اولویت سازمان است.

سردار غلامرضا جلالی در دومین همایش ملی پدافند غیرعامل که امروز در مرکز همایش‌های صداوسیما برگزار شد، به لزوم شناخت فناوری‌های روز اطلاعاتی و سایبری اشاره و تصریح کرد: توسعه بدون توجه به تهدیدها می‌تواند به تهدید تبدیل شود.

جلالی افزود: مصون سازی و آمادگی برای دفاع و بازدارندگی از مقوله‌های مهم پدافند غیرعامل است، همچنین پرهیز از سطحی‌نگری، توجه به چالشهای احتمالی و افزایش نگاه‌های علمی از جمله عوامل موفقیت پدافند غیرعامل است.

وی با اشاره به برنامه‌ریزی سال آینده سازمان پدافند غیرعامل کشور اظهار داشت: تهدیدهای اقتصادی، سایبری، امنیتی و نظامی به ترتیب در اولویت سازمان است.

رئیس سازمان پدافند غیرعامل کشور خاطرنشان کرد: ۵ دانشگاه معین و ۱۳ رشته دانشگاهی در حوزه پدافند غیر عامل درحال فعالیت هستند.

جلالی در پایان سخنانش اظهار داشت: درک متفاوت و جدید از عملکرد و فعالیت پدافند غیرعامل از شاخص‌های مهم موفقیت در ماموریت‌های پدافند غیر عامل است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز