خبرگزاری کار ایران

سخنگوی حزب اسلامی کار خبر داد:

بررسی مسایل اقتصادی درجلسه شورای مرکزی حزب اسلامی کار

کد خبر : ۱۱۴۷۰۰

تاریخچه اقتصاد جهانی و وضعیت اقتصاد ایران در عرصه داخلی و جهانی در جلسه شب گذشته شورای مرکزی تبیین شد / صفری مسئول سازمان دانشجویان حزب اسلامی کار شد.

سخنگوی حزب اسلامی کار گفت: صفری مسئول سازمان دانشجویان حزب اسلامی کار شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، محمد نیشابوری از بررسی مسایل اقتصادی کشور در جلسه شب گذشته شورای مرکزی حزب متبوعش خبر داد و گفت: عصر روز گذشته جلسه شورای مرکزی حزب اسلامی کار با حضور اکثریت اعضا تشکیل شد و یکی از اساتید اقتصاد دانشگاه با حضور در جمع اعضای شورای مرکزی به تبیین تاریخچه اقتصاد جهانی و نیز وضعیت اقتصاد ایران در عرصه داخلی و جهانی پرداخت.

وی افزود: پس از ارایه مباحثتوسط این استاد دانشگاه اعضای شورای مرکزی به طرح پرسش‌های خود درخصوص مسایل اقتصادی کشور و به خصوص وضعیت کنونی قیمت ارز و شیوه عملکرد دولت یازدهم در این خصوص و نیز موضوع هدفمندی یارانه‌ها پرداختند که به دلیل اتمام سقف زمانی جلسه مقرر شد در جلسات آینده موضوع قیمت ارز و نیز تاثیرآن براقتصاد ایران همچنان دردستور کار باقی بماند.

نیشابوری همچنین افزود: در جلسه شب گذشته با توجه به برگزاری مجمع عمومی سازمان دانشجویان و انتخاب آقای صفری به عنوان مسئول سازمان و نیز معرفی ایشان ازطرف دبیرکل حزب به شورای مرکزی برای اخذ رای لازم، شورا نیز با اکثریت آرا، به ایشان رای اعتماد داد و ازامروز آقای صفری بعنوان مسئول سازمان دانشجویان حزب اسلامی کار مشغول فعالیت شده‌اند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز