خبرگزاری کار ایران

سردار جزایری:

رسانه ملی درباره دشمنی‌های آمریکا در حق ایران برنامه سازی کند

کد خبر : ۱۱۲۷۷۶

نقطه مشترک مردم ایران با سلایق و گرایشات مختلف سیاسی، ضدیت با آمریکا و اسرائیل غاصب است.

معاون ستاد کل نیروهای مسلح با اشاره به سیاهه توطئه‌ها و توهین‌های دولت آمریکا علیه ملت ایران گفت: ملت ایران ۱۳ آبان پاسخ توهین‌های آمریکایی‌ها را خواهد داد.

به گزارش ایلنا، سردار سید مسعود جزایری معاون امور بسیج و فرهنگ دفاعی ستاد کل نیروهای مسلح با اشاره به اهمیت ۱۳ آبان سال جاری در مقایسه با گذشته اظهار داشت: به دنبال فراخوان‌های مردمی و ستادهای مرگ بر آمریکا امسال مراسم و برنامه‌های روز ۱۳ آبان و روز مبارزه با استکبار جهانی گسترده‌تر و فراگیرتر از سالهای گذشته، برگزار خواهد شد.

وی افزود: پایگاههای بسیج در سراسر کشور، مراکز علمی و آموزشی، مدارس، دانشگاه‌ها، مساجد، اصناف و سایر اقشار مردم در ۱۳ آبان یکصدا فریاد مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل سر داده و نشان خواهند داد که سیاهه جنایات، توطئه‌ها و توهین‌های آمریکایی‌ها هرگز از حافظه تاریخی ملت ایران پاک نخواهد شد.

سردار جزایری با بیان اینکه انتظار عمومی از شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی و سایر سازمان‌های مربوطه آنست که مساعدت‌ها و مقدمات لازم برای حضور آحاد مردم در تجمعات ضد استکباری را فراهم آورند، تصریح کرد: نقطه مشترک مردم ایران با سلایق و گرایشات مختلف سیاسی، ضدیت با آمریکا و اسرائیل غاصب است.

رئیس ستاد تبلیغات دفاعی کشور خاطر نشان کرد: با توجه به جنایات بیشمار استکبار جهانی نسبت به ملت بزرگ ایران اسلامی، روز به روز بر دامنه‌ی نفرت نسبت به شیطان بزرگ افزوده می‌شود.

وی با قدردانی از تلاش‌های سازمان صدا و سیما در روشنگری و جلوگیری از تحریف تاریخ انقلاب اسلامی و مواضع بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی تاکید کرد: از رسانه ملی انتظار می‌رود بیش از پیش در مورد دشمنی‌های آمریکا در حق ایران اسلامی برنامه سازی و اقدام کند و این مهم بخصوص از هم اکنون نسبت به مناسبت ۱۳ آبان بطور ویژه از اهمیت بالایی برخوردار بوده و شایسته است مورد اهتمام و در دستور کار شبکه‌های مختلف ملی و برون مرزی قرار گیرد.

سردار جزایری در پایان اظهار امیدواری کرد: خواست عمومی ملت ایران در بزرگداشت روز ۱۳ آبان - روز مبارزه با استکبار جهانی - توسط نمایندگیهای ایران در خارج از کشور و سایر رسانه‌ها اعم از مکتوب و غیر مکتوب مورد اهتمام قرار گیرد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز