خبرگزاری کار ایران

معاون حقوقی و امور مجلس وزیر دفاع:

صندوق‌های بازنشستگی نیروهای مسلح با کمبود منابع مالی مواجهند

کد خبر : ۱۱۱۵۵۳

با نماینده محترم متقاضی تحقیق و تفحص نیز برای رفع ابهامات مطرح شده در تعامل هستیم و اطلاعات لازم نیز به کمیسیون امنیت ملی مجلس ارائه شده است.

معاون حقوقی و امور مجلس وزیر دفاع در خصوص تقاضای تحقیق و تفحص یکی از نمایندگان مجلس نسبت به عملکرد این وزارتخانه گفت: اطلاعات لازم به کمیسیون امنیت ملی مجلس ارائه شده است.

به گزارش ایلنا به نقل از اداره کل تبلیغات دفاعی وزارت دفاع، رضا طلایی‌نیک معاون حقوقی و امور مجلس وزیر دفاع درباره تقاضای تحقیق و تفحص یکی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی نسبت به عملکرد وزارت دفاع اظهار داشت: با نماینده محترم متقاضی تحقیق و تفحص نیز برای رفع ابهامات مطرح شده در تعامل هستیم و اطلاعات لازم نیز به کمیسیون امنیت ملی مجلس ارائه شده است.

وزارت دفاع حداکثر امکانات و منابع موجود اعم از ظرفیت‌های داخلی خود و کمک‌های دولت را برای خدمات رسانی به بازنشستگان و مستمری بگیران عزیز جامعه دفاعی کشور بکار گرفته است ولی صندوق‌های بازنشستگی نیروهای مسلح با کمبود منابع مالی برای ارتقاء خدمات و رسیدگی به مطالبات پیشکسوتان دفاعی مواجه هستند.

وی افزود: ضمن قدردانی از دولت و مجلس نسبت به حمایت‌های کنونی انتظار می‌رود در تأمین کسری منابع مالی صندوق‌های بازنشستگی و نیز خدمات درمانی و سایر تسهیلات متناسب با شأن خانواده بزرگ بازنشستگان لشکری پشتیبانی موثرتری داشته باشند.

طلایی نیک تأکید کرد: در این راستا از اقدام نظارتی برای بررسی عملکرد و حمایت موثر از معیشت بازنشستگان نیروهای مسلح استقبال می‌کنیم و البته با نماینده محترم متقاضی تحقیق و تفحص نیز برای رفع ابهامات مطرح شده در تعامل هستیم و اطلاعات لازم نیز به کمیسیون امنیت ملی مجلس ارائه شده است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز