خبرگزاری کار ایران

با حضور رئیس سازمان بازرسی کل کشور‎؛

مراسم افتتاحیه آکادمی آموزشی آمبودزمان آسیایی برگزار شد

asdasd
کد خبر : ۱۱۱۲۳۴

مسئولان جمهوری اسلامی ایران با سخاوتمندی پس از فراهم آوردن مقدمات آموزشی لازم در حال تدوین برنامه های آموزشی هستند.

مراسم افتتاحیه آکادمی آموزشی آمبودزمان آسیایی مبارزه با فساد با حضور رئیس سازمان بازرسی کل کشور و رئیس پژوهشگاه نیرو در محل این پژوهشکده برگزار شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، ناصر سراج رئیس سازمان بازرسی کل کشور در مراسم افتتاحیه اکادمی آموزشی آمبودزمان آسیایی با بیان اینکه ارتقای دانش آمبودزمان سازمان های مبارزه کننده با فساد و ناظران، ما را به تحقق اهداف انجمن آمبودزمان آسیایی نزدیکتر خواهد کرد، گفت: به همین منظور پیشنهاد تأسیس یک آکادمی از سوی جمهوری اسلامی ایران در اجلاس گذشته این انجمن با اقبال مواجه شد و مقرر گردید مقدمات تأسیس این نهاد تا زمان برگزاری اجلاس تهران فراهم آید.

وی اظهار داشت: تلاش های دوساله سازمان بازرسی کل کشور جمهوری اسلامی ایران و همکاری نزدیک با مراکز علمی در دانشگاه و حوزه و به ویژه انعقاد تفاهم نامه همکاری با دانشگاه علوم قضایی به منظور تبادلات علمی زمینه های لازم برای تأسیس آکادمی را فراهم کرد.

رئیس سازمان بازرسی کل کشور ابراز داشت: مسئولان جمهوری اسلامی ایران با سخاوتمندی پس از فراهم آوردن مقدمات آموزشی لازم در حال تدوین برنامه های آموزشی هستند. این برنامه ها پس از تأیید مراجع ذی ربط برای علاقه مندان داخلی و خارجی برگزار خواهد شد.

وی تأکید داشت: آکادمی قصد دارد ضمن همکاری نزدیک با نهادهای بین المللی مانند آکادمی، دفتر مقابله با مواد مخدر و جرم ملل متحد UNOGC و نیز آکادمی های ملی کشورهای مختلف فرآورده های آموزشی و پژوهشی خود را به شکل مستقیم و یا مجازی در اختیار علاقه مندان قرار دهد.

سراج توضیح داد: امروز این امکان برای کشورهای قاره کهن آسیا فراهم آمده است تا تجارب آموزشی و پژوهشی خود را در اختیار آکادمی قرار دهد و با تعامل موثر زمینه ارتقا دانش آمبودزمان های آسیایی را فراهم آورند.

وی اظهار کرد: آکادمی پذیرای استادان و پژوهشگران محترم کشورهای آسیایی است و از پیشنهادهای سازنده اعضا و سایر مدعوین برای اجرای هرچه بهتر برنامه های خود و تحقق اهداف انجمن آمبودزمان آسیایی استقبال می کند. برنامه آکادمی پس از رایزنی با اعضای هیئت مدیره انجمن و نهایی شدن آن برای همه کشورهای عضو، ارسال خواهد شد.

سراج در پایان بیان کرد: امیدوارم در اجلاس بعدی گزارش مطلوبی از فعالیت های آکادمی را به اطلاع اعضای آمبودزمان آسیایی و علاقه مندان به فعالیت های آمبودزمانی و مبارزه با فساد برسانم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز