خبرگزاری کار ایران

در محل حزب اسلامی کار؛

جلسه فوق العاده شورای هماهنگی جبهه اصلاحات پنج‌شنبه برگزار می‌شود

asdasd
کد خبر : ۱۱۱۰۵۵

وضعیت خانه احزاب، رابطه احزاب با دولت و نحوه هماهنگی احزاب اصلاح‌طلب با دولت یازدهم در این جلسه بررسی شد.

رییس دوره ای شورای هماهنگی جبهه اصلاحات از جلسه فوق العاده شورا برای بررسی آیین نامه جدید خبر داد.

حسین کمالی رئیس دوره‌ای شورای هماهنگی جبهه اصلاحات در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا درخصوص جلسه شب گذشته این شورا عنوان کرد: این جلسه با حضور اکثریت اعضا تشکیل شد و بررسی آیین‌نامه نحوه اداره جلسات در دستور کار قرار گرفت.

وی افزود: برای همین مقرر شد تا روز پنجشنبه جلسه‌ فوق‌العاده‌ای از سوی شورای هماهنگی جبهه اصلاحات در محل حزب اسلامی کار برگزار شود تا اصلاحاتی در آئین‌نامه پیشنهادی صورت گیرد و آیین‌نامه نهایی برای تصویب آماده گردد.

سخنگوی شورای هماهنگی جبهه اصلاحات همچنین با اشاره به اینکه در جلسه شب گذشته در رابطه با احزاب اصلاح‌طلب و خانه احزاب و موضوع حقوق شهروندی بحث‌هایی صورت گرفت، عنوان کرد: وضعیت خانه احزاب، نحوه هماهنگی احزاب اصلاح‌طلب با دولت یازدهم در این جلسه بررسی شد و ادامه بحثدر این خصوص به جلسه یکشنبه آتی موکول شد.

وی افزود: قرار شد تا کمیته سیاسی شورا، پس از بررسی مسائل و موضوعات مهم مطرح در جامعه طی یک برنامه زمانبندی شده، آنها را بطور جداگانه پیگیری کند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز