خبرگزاری کار ایران

قوامی در گفت‌وگو با ایلنا:

سیاسیون فارغ از رقابت‌های جناحی به دولت کمک کنند

asdasd
کد خبر : ۱۱۰۵۵۸

در حال حاضر کشور نیازمند آرامش برای پیشبرد اهداف رییس‌جمهور و حل مشکلات مردم است که امیدواریم همه این ضرورت را احساس کرده و فارغ از رقابت‌های جناحی به دولت کمک کنند.

یک فعال سیاسی اصلاح‌طلب گفت: در حال حاضر کشور نیازمند آرامش برای پیشبرد اهداف رییس‌جمهور و حل مشکلات مردم است که امیدواریم سیاسیون این ضرورت را احساس کرده و فارغ از رقابت‌های جناحی به دولت کمک کنند.

حجت الاسلام سید ناصر قوامی در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا، با تأکید براینکه انتقاد و اعتراض نشان دهنده وجود دموکراسی در کشور است، عنوان کرد: البته این به شرطی است که نقد‌ها به خشونت کشیده نشود منتها حرف ما این است که چرا وقتی اصلاح طلبان در پی انجام این نقد‌ها هستند سرکوب می‌شوند و بیگانه نام می‌گیرند اما با گروه‌های دیگر چنین برخوردی صورت نمی‌گیرد.

قوامی با اشاره به اینکه دو گروه با مواضع روحانی در چارچوب " نرمش قهرمانانه " برای جلب اعتماد جامعه بین الملل مخالف هستند، تصریح کرد: گروه اول اسرائیل و گروه دوم افراطیون داخل هستند که حرف‌های نتانیاهو را می‌زنند. در حالی که اگر آن‌ها خود را دشمن اسرائیل می‌دانند باید بدانند دقیقا در راستای اهداف آن‌ها حرکت می‌کنند.

وی با اشاره به حمایت رهبری انقلاب از مواضع دولت در عرصه سیاست خارجی افزود: افراطیون برنامه‌شان این است که با جنجال و شانتاژ و اتهام کار خود را پیش ببرند. در حالی که اگر این مسئله در داخل حل نشود با توجه به اینکه در خارج از کشور لابی اسرائیل همواره علیه ایران کار می‌کند سد بزرگی در راه دولت آقای روحانی برای حل مشکلات کشور ایجاد خواهد شد.

قوامی با بیان اینکه برخی از افراطیون نان تحریم‌ها را می‌خورند و به همین دلیل تمایلی به حل مشکلات ایران با جامعه بین الملل ندارند گفت: آن‌ها در ابراز علاقه به ولایت فقیه نیز دروغ می‌گویند چرا که جایی که به نفع آن‌ها باشد مطیع رهبری خواهند بود اما جایی که به ضرر آن‌ها باشد با توجیه برخلاف توصیه‌های رهبری حرکت می‌کنند همانگونه که امروز در مقابل توصیه‌های رهبری به نرمش قهرمانانه با مواضع دکتر روحانی مخالفت دارند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز