خبرگزاری کار ایران

سردار جلالی:

عدالت و دادگری در بستر امنیت تحقق می‌یابد

کد خبر : ۱۱۰۳۳۰

عدالت و دادگری، جز در پرتو امنیت، مجال جلوه گری نمی یابد؛ که کلام نغز و سیره معصوم علیهم السلام، همه موهبت های الهی را در دو سنت، " امنیت " و " سلامت " متبلور می بینند.

رئیس سازمان پدافند غیر عامل کشور گفت: توسعه پویا و بالنده و پایدار در بستر امنیت تحقق می یابد و امنیت خود حاصل تلاش‌های مستمر است.

به گزارش ایلنا به نقل از پایگاه اطلاع رسانی پایداری ملی، سردار غلامرضا جلالی رئیس سازمان پدافند غیر عامل کشور در پیامی که بمناسبت هفته نیروی انتظامی انتشار یافت با اشاره به سخنان فرماندهی معظم کل قوا که " نیروی انتظامی آن سازمان رشید، بازوان توانا و آن شانه های پر تحملی است که می تواند و می خواهد این بار سنگین را بر دوش بگیرد و این خدمت بزرگ را برای مردم انجام دهد " آورده است: توسعه پویا و بالنده و پایدار در بستر امنیت تحقق می یابد و امنیت خود حاصل تلاش های مستمر همراه با ایثار و فداکاری سخت کوشانی است که دل در گرو اسلام و خدمت به مردم شریف دارند.

در قسمتی دیگر از پیام آمده است: توسعه و پیشرفت نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در مسیر نیل به اهداف والای انقلاب امام(ره) و امت و تحقق آموزه های شرع مقدس مدینه فاضله نبوی، نیازمند ایثار و تلاش های شبانه روزی مجاهدانی است که در کسوت پر افتخار نیروی انتظامی، تمام اهتمام خویش را وقف استقرار نظم و امنیت و آرامش در جامعه اسلامی می نمایند.

در ادامه پیام آمده است: مسلماً نظم و امنیت از ضروریات حیات اجتماعی است و بر کسی پوشیده نیست که عدالت و دادگری، جز در پرتو امنیت، مجال جلوه گری نمی یابد؛ که کلام نغز و سیره معصوم علیهم السلام، همه موهبت های الهی را در دو سنت، " امنیت " و " سلامت " متبلور می بینند.

در پایان پیام می خوانیم: بدون تردید، قدردانی از زحمات دلاور مردان نیروی انتظامی که در عرصه های گوناگون و در جای جای سرزمین عزیزمان حافظ جان، مال، امنیت و ناموس کشور و مردم قدرشناس هستند در قالب کلمات و جملات امکان پذیر نیست. با این وجود بر خود فرض می داند مراتب سپاسگزاری و تکریم خود را نسبت به مردان و زنان رشید و غیرتمندی که از آسایش خود می گذرند تا با جانفشانی امنیت و آرامش را تقدیم ما کنند، اعلام نموده، استمرار توفیق خدمت رسانی شایسته در پرتو انوار قدسی ولایت را از درگاه حضزت احدیت خواستارم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز