خبرگزاری کار ایران

مسئول روابط عمومی کل سپاه:

کوچکترین تردید در اطاعت از ولی فقیه، آثار خسارت باری را در پی خواهد داشت

asdasd
کد خبر : ۱۰۷۶۸۱

امروز به جرات قادر هستیم با قدرت از جغرافیا و منابع حیاتی کشور دفاع کنیم و مشکلات و موانع را از پیش روی خود برداریم.

مسئول روابط عمومی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با بیان این که ستون خیمه انقلاب، رهبری و جایگاه ولایت فقیه است گفت: کوچکترین تردید در اطاعت از ولی فقیه، آثار بسیار خسارت باری را در پی خواهد داشت.

به گزارش ایلنا؛ سردار سرتیپ دوم پاسدار رمضان شریف در نهمین یادواره شهدای گاز مازندران و ۱۰ هزار شهید استان و آیین تجلیل از خانواده معزز شهدای گرانقدر و چهره های ماندگار دفاع مقدس گاز استان که همزمان با هفته دفاع مقدس در ساری برگزار شد، اظهار داشت: مازندران اولین استانی است که در گرامیداشت یاد شهدا و ترویج فرهنگ دفاع مقدس پیشگام و پیش قدم بوده که این امر بسیار قابل تحسین است و می توان گفت پس از گذشت ۲۵ سال از پایان دفاع مقدس، اثرات این خیر و برکت در استان مازندران به چشم می خورد.

وی ادامه داد: لشکر سرافراز ۲۵ کربلا با حضور جوانان مازندرانی تشکیل شد و لشکری افتخارآفرین در دوران دفاع مقدس بود و نام این لشکر و شهدا و رزمندگان آن پس از ۲۵ سال هنوز در ذهن ها زنده است.

سردار شریف، رفتار ملت ایران در دوران دفاع مقدس را تحسین آمیز برشمرد و با بیان این مطلب که توکل به خداوند متعال، رهبری و هدایت الهی امام(ره)، اتکا به فرهنگ اهل بیت(ع) و همت بلند ملت ایران، نظام مقدس جمهوری اسلامی را در آن مقطع سرافراز نمود، افزود: دشمن در تلاش است که فرهنگ اهل بیت(ع) را از ما بگیرد و با تهاجم فرهنگی، بنیاد خانواده های ما را تضعیف نماید که قطعاً در نیل به این هدف خود ناکام خواهد ماند.

وی جلوگیری از نفوذ گفتمان انقلاب اسلامی در جغرافیای منطقه را یکی از اهداف مهم دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی عنوان و اظهار کرد: امروز و پس از گذشت ۲۵ سال از پایان جنگ، این گفتمان از مرزها عبور کرده و پیام انقلاب اسلامی که پیام اسلام، قرآن و پیامبر اعظم(ص) می باشد، صادر شده است.

مسئول روابط عمومی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با بیان اینکه ما در جنگ تحمیلی به تکلیف خود عمل کردیم خاطرنشان کرد: امروز هیچ آثاری از حزب بعثو صدام در عراق دیده نمی شود و این سرزمین در اختیار ملت عراق است که این مسئله هدیه بزرگ شهدا به ما است.

سردار شریف ادامه داد: شهدا با نثار جان خود به ما عزت و سرفرازی بخشیدند، ما را به یک ملت زنده در دنیا مبدل ساختند و عظمت امروز کشور، محصول عظمت، پایمردی و شجاعت ملت، خون شهدا و هدایت های امام(ره) و مقام عظمای ولایت است.

وی با طرح این سوال که رمز موفقیت ما و شکست دشمن در دوران دفاع مقدس چیست تصریح کرد: ما شهدا را تکریم می کنیم، یاد آنها را زنده نگاه می داریم، آنها جایگاه بسیار والایی دارند، چراکه باعثعظمت اسلام و احیای پیام پیامبر اکرم(ص) و آیه های قرآن شدند.

سردار شریف تاکید کرد: شهدا زیارت عاشورا، احترام به پدر و مادر و احترام به روحانیت را ترک نمی کردند و به آداب اسلامی مقید بودند.

وی با بیان این که ستون خیمه انقلاب، رهبری و جایگاه ولایت فقیه است افزود: کوچکترین تردیدی در اطاعت از ولی فقیه، آثار بسیار خسارت باری را در پی خواهد داشت.

سردار شریف در پایان تاسی به فرهنگ اهل بیت(ع)، اطاعت از رهبری و تلاش و مجاهدت را رمز مستقل و آزاد بودن نظام مقدس جمهوری اسلامی دانست و با افزودن این مطلب که امروز ایران اسلامی به برکت استعدادهای سرشار جوانان ملت، به پیشرفته ترین تجهیزات دست یافته است، ادامه داد: امروز به جرات قادر هستیم با قدرت از جغرافیا و منابع حیاتی کشور دفاع کنیم و مشکلات و موانع را از پیش روی خود برداریم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز