خبرگزاری کار ایران

محمود عطار در گفت‌وگو با ایلنا:

مرتضوی فردا در دادگاه حاضر می‌شود

asdasd
کد خبر : ۱۰۷۴۷۶

به علت بی‌توجهی مرتضوی به احضاریه‌ها درخواست حکم جلب و دستگیری ایشان را داده‌ایم که بازپرس قول همکاری داده است.

یک وکیل دادگستری بیان کرد: شکایت از مرتضوی پس از چهار سال هنوز به هیچ نتیجه‌ای نرسیده است.

پیمان حاج محمود عطار در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا گفت: پس از گذشت چهار سال ازمرداد ۸۷ که از قاضی مرتضوی شکایت کردیم علی رغم مراجعات مکرر اما هنوز موفق به گرفتن هیچ گونه نتیجه‌ای نشده‌ایم و پرونده در ابهام کامل است.

این وکیل دادگستری گفت: هفته پیش جلسه محاکمه " ح - ص " بازپرس شعبه دوم دادسرای کارکنان برگزار شد که علت محاکمه وی شکایت من و سایر بازداشت شدگان در جریان پرونده آقای پالیزدار از وی و مرتضوی به علت بازداشت غیرقانونی و نگهداری غیر قانونی در سلول انفرادی بود.

وی ادامه داد: اما در مورد مرتضوی هیچ خبری به ما داده نمی‌شود و به رغم احضاریه‌های متعددی که برایشان فرستاده می‌شود حاضر به شرکت در دادگاه نمی‌شوند.

عطار توضیح داد: به علت بی‌توجهی مرتضوی به احضاریه‌ها درخواست حکم جلب و دستگیری ایشان را داده‌ایم که بازپرس قول همکاری داده است.

محمود عطار تاکید کرد: در صحبتی که با جعفری بازپرس شعبه ۱۵ دادسرای ویژه کارکنان دولت داشتیم به ما گفتند که فردا(چهارشنبه) قاضی مرتضوی در دادگاه حاضر می‌شود.

وی ابراز داشت: با توجه به خبرها و اطلاعات قبلی احتمال می‌دهم که مرتضوی خارج از وقت اداری به دادگاه مراجعه کند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز