خبرگزاری کار ایران

پیام سردار پاکپور به مناسبت هفته دفاع مقدس:

دفاع مقدس کتابی از حماسه دشت‌های سوزان جنوب و قله‌های مرتفع غرب است

کد خبر : ۱۰۶۴۲۴

هفته دفاع مقدس و به ویژه سی و یکم شهریور یادآور مقاومت، پایمردی و رشادت رادمردان و شیر زنانی است که با قدرت غیرت و قوت همت و با دست خالی در مقابل دشمن دژخیم تا دندان مسلح ایستادند

فرمانده نیروی زمینی سپاه در پیامی تاکید کرد دفاع مقدس کتابی است که هر صفحه‌اش مزین به حماسه‌ای است که در دشت‌های سوزان جنوب و قله‌های مرتفع غرب این میهن اسلامی آفریده شده است.

به گزارش خبرگزاری ایلنا، سردار محمد پاکپور فرمانده نیروی زمینی سپاه به مناسبت هفته دفاع مقدس پیامی صادر کرد که در آن آمده است: هفته دفاع مقدس و به ویژه سی و یکم شهریور یادآور مظلومیت و در عین حال مقاومت، پایمردی و رشادت رادمردان و شیر زنانی است که با قدرت غیرت و قوت همت و با دست خالی در مقابل دشمن دژخیم تا دندان مسلح ایستادند و در تاریخ بشریت، صفحاتی زرین و ماندگار به یادگار گذاشتند. حماسه‌آفرینی و رشادتی که قریب به ۸ سال تداوم داشته و در طول این مدت به پشتوانه ایمان راسخ به نصرت و مشیت الهی و باور عمیق به راه و سیره رهبر فرزانه خویش، لحظاتی ناب در سرگذشت بشریت آفریند که فرشتگان آسمان در مقام تمجیدشان، انگشت حیرت به دهان بگزنند.

در ادامه این پیام تصریح شده است: دفاع مقدس صحنه بروز و ظهور مجاهدان و دلیر مردانی بود که «ناشئه لیلشان» جهاد اکبر بود و حماسه روزشان جهاد اصغر. دفاع مقدس مدرسه‌ای بود که از جوانانی بی‌کبر و ریامردانی کبریایی ساخت که از برکت خونشان این کشور و ملت، ۲۵ سال است از نگاه طماع و ددمنشانه همه دشمنان دژخیمش در امان مانده و مراتب عزت و اقتدارش روزافزون بوده است. دفاع مقدس اقیانوس بیکرانی است که هر چه از آن می‌گذرد، عظمت و ژرفایش بیشتر آشکار می‌شود. کتابی است که هر صفحه‌اش مزین به حماسه‌ای است که در دشتهای سوزان جنوب و قله‌های مرتفع غرب این میهن اسلامی آفریده شده است. حماسه آفرینی‌هایی که امنیت و آرامش را برای این مرز و بوم به ارمغان آوردند.

این پیام می‌افزاید: امروز نیز فرزندان این ملت و همرزمان و رهپویان آن دلیرمردان و نیروهای مختلف نظامی و انتظامی، با همان روحیه ایثار و سلحشوری و تحت فرماندهی امام خامنه‌ای(مد ظله‌العالی) برای جانفشانی در راه اسلام و قرآن و دفاع از آرمان‌های حضرت امام(رحمه‌الله علیه) و شهیدان تا رساندن پرچم فتح‌ به دستان مبارک حضرت ولی عصر(ارواحنا فداه) آمادگی کامل دارند و گواه این مدعا نیز شهیدان والامقامی است که در سال‌های اخیر در راستای تأمین امنیت پایدار در شمال غرب و جنوب شرق کشور جان خویش را بر سر این پیمان تقدیم نمودند.

در پایان این پیام آمده است: گرامی باد یاد و خاطره تمامی شهیدان، جانبازان، آزادگان و ایثارگران ۸ سال دفاع مقدس و خانواده‌های معزز ایشان که با ایستادگی خود عزت، عظمت، اقتدار و سربلندی ایران عزیز اسلامی را موجب گشتند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز