خبرگزاری کار ایران

محسن رضایی در جمع خبرنگاران:

دلیل اقامت طولانی‌مدت منافقین در عراق حمایت‌های آمریکا بود

asdasd
کد خبر : ۱۰۴۹۴۷

امیدواریم اوباما مسیر بوش را دنبال نکند / دلیل اقامت طولانی مدت منافقین تا این زمان در خاک عراق حمایت‌های آمریکا بود ولی سرنوشت آنها باید در نهایت این‌گونه رغم می‌خورد.

دبیر مجمع تشخیص نظام در حاشیه مراسم بزرگداشت مرحوم آیت الله سید حسن طاهری خرم آبادی با اشاره به وضعیت اعضای گروهک تروریستی منافقین، گفت که حضور آنها در خاک عراق به واسطه حمایت‌ها آمریکا بود و اعضای این گروه باید در نهایت این کشور را ترک می‌کردند.

به گزارش خبرنگار ایلنا، محسن رضایی در پاسخ به پرسشی درباره وضعیت منافقین و پادگان اشرف گفت: آنها به شکل غیرقانونی بخشی از خاک عراق را تصرف کرده بودند و در نهایت باید از خاک این کشور خارج می‌شدند.

وی افزود: دلیل اقامت طولانی مدت آنها تا این زمان در خاک عراق نیز حمایت‌های آمریکا بود ولی سرنوشت آنها باید در نهایت این‌گونه رغم می‌خورد.

رضایی همچنین درباره وضعیت سوریه و حمله آمریکا به این کشور گفت: آمریکا سیاستی بر این مبنا دارد که ابتدا سلاح کشورهای دیگر را بگیرد و سپس به آن کشور حمله کند و تصمیم دارد این کار را در سوریه هم انجام دهد.

وی ادامه داد: امیدواریم که اوباما مسیر بوش را دنبال نکند همچنین کارهایی که در سوریه انجام می‌شود، فریبی بیش نیست و هنوز هم مشخص نیست که واشنگتن علیه سوریه اقدام نظامی انجام ندهد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز