خبرگزاری کار ایران

امیرعبداللهیان در دیدار وزرای علوم گینه بیسائو و غنا عنوان کرد:

آمادگی ایران برای انتقال دانش و تجربیات خود به کشورهای آفریقایی

asdasd
کد خبر : ۲۵۵۹۳۱

وزیر علوم جمهوری گینه بیسائو که برای شرکت در اجلاس وزرای علوم کشورهای عضو جنبش عدم تعهد در تهران بسر می‌برد، روز گذشته با حسین امیرعبداللهیان معاون عربی و آفریقایی وزارت امور خارجه دیدار و گفت‌وگو کرد.

معاون وزیر خارجه کشورمان ضمن استقبال از گسترش روابط با کشورهای آفریقایی به ویژه گینه و غنا، آمادگی ایران را برای انتقال دانش و تجربیات خود به این کشورها در حوزه‌های مختلف اعلام کرد.
به گزارش ایلنا٬ وزیر علوم جمهوری گینه بیسائو که برای شرکت در اجلاس وزرای علوم کشورهای عضو جنبش عدم تعهد در تهران بسر می‌برد، روز گذشته با حسین امیرعبداللهیان معاون عربی و آفریقایی وزارت امور خارجه دیدار و گفت‌وگو کرد.

خانم «اودت صمدو»، وزیر علوم گینه بیسائو در این دیدار ضمن ابلاغ سلام دولت و ملت این کشور به دولت و ملت ایران گفت: جمهوری اسلامی ایران تاکنون کمک‌ها و همکاری‌های زیادی به کشورش داشته و ما همچنان تمایل داریم از ظرفیت‌ها و تجارب خوب ایران در همه ابعاد بویژه بخش ملی آموزش استفاده کنیم.

همچنین، خانم «آجیمان» وزیر آموزش کشور آفریقایی غنا نیز در ملاقات با معاون عربی و آفریقایی وزیر امور خارجه کشورمان ضمن یادآوری روابط دوستانه دو کشور اظهار داشت: ایران کشور مهم و توسعه یافته‌ای است که ما علاقمند به توسعه روابط خود با این کشور در زمینه‌های مختلف هستیم.

در این دیدارها امیرعبداللهیان ضمن استقبال از گسترش روابط با کشورهای آفریقایی بویژه گینه و غنا، آمادگی جمهوری اسلامی ایران را برای انتقال دانش و تجربیات خود به این کشورها در حوزه‌های مختلف اعلام کرد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز