خبرگزاری کار ایران

سرمدی در دیدار وزیر انرژی قبرس:

ایران با شفافیت در مذاکرات ورود کرده و عمل می‌‌کند

asdasd
کد خبر : ۲۵۳۵۱۶

اتحادیه اروپا باید نوع دیدگاه و نظر خود را نسبت به ایران تغییر دهد و روابط را بر اساس منافع مشترک دوجانبه با جمهوری اسلامی ایران ترسیم کند.

وزیر انرژی، بازرگانی، صنعت و گردشگری قبرس بعد از ظهر امروز با قائم مقام وزارت امور خارجه کشورمان دیدار و گفت‌وگو کرد.

مرتضی سرمدی٬ قائم مقام وزارت امور خارجه در دیدار با یورگو لاکوتریپیس با اشاره به روابط دو جانبه مثبت بین جمهوری اسلامی ایران و جمهوری قبرس خاطر نشان ساخت: هر دو کشور، همسایگان خاور میانه‌ای یکدیگر هستیم و دارای منافع مشترک در این منطقه می‌باشیم.

در ادامه سرمدی ضمن تشریح روند مذاکرات هسته‌ای کشورهای ۱ + ۵ با جمهوری اسلامی اظهار داشت: جمهوری اسلامی ایران در مذاکرات با شفافیت و صداقت ورود نموده و عمل می‌‌کند.

قائم مقام وزارت امور خارجه ضمن تقدیر از نقش مثبت قبرس در مبارزه با تروریسم و افراطی‌گرایی در اتحادیه اروپا، اقدامات تروریستی و افراطی‌گرایی را که در یک دهه اخیر به اوج خود رسیده، غیر انسانی دانست.

یورگو لاکوتریپیس٬ وزیر انرژی، بازرگانی، صنعت و گردشگری قبرس نیز در این دیدار اظهار کرد: اتحادیه اروپا باید نوع دیدگاه و نظر خود را نسبت به ایران تغییر دهد و روابط را بر اساس منافع مشترک دوجانبه با جمهوری اسلامی ایران ترسیم کند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز