خبرگزاری کار ایران

رئیس دستگاه دیپلماسی:

مذاکرات دوجانبه در اجلاس مونیخ بسیار مفصل است

asdasd
کد خبر : ۲۴۹۵۳۰

در حاشیه این اجلاس مذاکرات دوجانبه دیگری هم با طرف هایی که درخواست داده اند، انجام می دهیم.

وزیر امور خارجه کشومان گفت: قرار است در اجلاس مونیخ با همه طرف ها به صورت دوجانبه مذاکرات مفصل داشته باشم.

به گزارش ایلنا٬ به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی دولت٬ محمد جواد ظریف پنج شنبه شب پس از بازگشت ازسفر دوره ای به شرق آفریقا به خبرنگاران و پیش از عزیمت به مونیخ گفت: گفت‌وگوها جمعه بعد از ظهر در بدو ورودم به مونیخ آغاز می شود که در حال برنامه‌ریزی برای آن هستیم و ساعت دقیقش معلوم نیست.

وی افزود: چینی ها دراین اجلاس در سطح وزیرخارجه حضور ندارند و روسیه هم هنوز مطمئن نیست که در چه سطحی شرکت می کند.

وزیر امور خارجه ادامه داد: اما بقیه طرف های ۱ + ۵ در سطح وزیر خارجه شرکت می کنند.

وی با بیان اینکه نشست ها در حاشیه اجلاس امنیتی مونیخ برگزار می شود، تصریح کرد: در حاشیه این اجلاس مذاکرات دوجانبه دیگری هم با طرف هایی که درخواست داده اند، انجام می دهیم.

ظریف در پاسخ به این سووال که آیا توافق هسته ای در این نشست انجام می شود؛ گفت: معلوم نیست چون همه نیستند که بتوانیم توافق هسته ای انجام دهیم اما می توانیم یک مقداری کار را به پیش ببریم.

رییس دستگاه دیپلماسی کشور پس از سفر دوره ای به چهار کشور آفریقایی کنیا, اوگاندا، بروندی و تانزانیا برای شرکت در اجلاس مونیخ عازم آلمان شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز