خبرگزاری کار ایران

در دیدار وزیر خارجه سوئیس با ظریف عنوان شد:

آمادگی سوئیس برای پیشبرد مذاکرات هسته‌ای

asdasd
کد خبر : ۲۴۵۱۴۵

وزیران امور خارجه ایران و سوئیس همچنین درباره مهمترین مسایل منطقه‌ای و بین‌المللی گفت‌وگو کردند. برپایه این گزارش، ظریف امروز در نشست مجمع جهانی اقتصاد شرکت خواهد کرد.

وزیر خارجه سوئیس در دیدار با ظریف از آمادگی کشورش برای کمک به پیشبرد گفت‌وگوها به منظور حصول توافق نهایی بین ایران و ۱ + ۵ خبر داد.

به گزارش ایلنا، محمدجواد ظریف و دیدیه بورک هالتر وزیران امور خارجه جمهوری اسلامی ایران و سوئیس در حاشیه چهل و پنجمین مجمع جهانی اقتصاد در داووس ضمن تاکید بر برگزاری گفت‌وگوها با سوریه، بر ارسال کمک‌های بشردوستانه به این کشور تاکید کردند.

محمدجواد ظریف و دیدیه بورک هالتر همچنین درباره آخرین روند روابط دوجانبه به ویژه در زمینه مسائل اقتصادی گفت‌وگو کردند.

در گفت‌وگوهای دو طرف درباره روند گفت‌وگوهای هسته‌ای بین ایران و گروه ۱ + ۵، وزیر امور خارجه کشورمان از میزبانی سوئیس قدردانی کرد.

بورک هالتر نیز از آمادگی کشورش برای کمک به پیشبرد گفت‌وگوها به منظور حصول توافق نهایی بین ایران و ۱ + ۵ خبر داد.

به گزارش واحد مرکزی خبر، ‌ وزیران امور خارجه ایران و سوئیس همچنین درباره مهمترین مسایل منطقه‌ای و بین‌المللی گفت‌وگو کردند.
برپایه این گزارش، ظریف امروز در نشست مجمع جهانی اقتصاد شرکت خواهد کرد.

احمد داوود اغلو نخست‌وزیر ترکیه و تعدادی از مقامات سایر کشورها در این نشست حضور خواهند داشت.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز