خبرگزاری کار ایران

با صدور پیامی؛

ظریف شهادت سردار الله‌دادی و تعدادی از نیروهای حزب الله لبنان را تسلیت گفت

asdasd
کد خبر : ۲۴۴۷۸۰

ایثار و دلاورمردی شهدای مقاومت، صحنه درخشانی در دفاع از حق و حقیقیت بوده و این پرچم با صلابت در اهتزاز خواهد ماند.

وزیر امور خارجه کشورمان طی پیامی به مناسبت شهادت سردار الله دادی و تعدادی از نیروهای حزب الله لبنان بویژه شهید جهاد مغنیه فرزند شهید عماد مغینه پیام تسلیتی صادر کرد.

به گزارش ایلنا متن پیام محمد جواد ظریف به این شرح است:

شهادت سردار دلاور اسلام، شهید محمدعلی الله دادی، و جمعی از مجاهدان سرافراز ازجمله جهاد مغینه، یادگار اسطوره مقاومت لبنان، را به مقام معظم رهبری، دبیرکل محترم حزب الله لبنان، فرمانده محترم سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، خانواده های معزز شهدای گرانقدر و همه اعضاء و هواداران مقاومت، تبریک و تسلیت عرض نموده و علو درجات این اسوه های ایثار و رشادت را از درگاه ایزد منان خواستارم.

این اقدام جنون آمیز رژیم صهیونیستی، علاوه بر اثبات مکرر هم داستانی و همسویی اشغالگران صهیونیستی با تروریست‌های تکفیری، ضعف و استیصال اشغالگران در مقابل مقاومت ملتهای منطقه را گواهی می‌دهد.

رجاء واثق دارم که خون های پاک این شهیدان والامقام، موجب عزت و سربلندی هرچه بیشتر مقاومت، تقویت ایمان و اراده جهادگران، و تضمین کننده پیروزی در این عرصه خواهد بود؛ و در شرایطی که جهان از برخوردهای گزینشی با پدیده تروریسم و افراط گرایی و سکوت در برابر جنایات ضد بشری و اهانت به مقدسات مذهبی رنج می برد و تروریسم دولتی آشکارا ترویج و تقویت می گردد، ایثار و دلاورمردی شهدای مقاومت، صحنه درخشانی در دفاع از حق و حقیقیت بوده و این پرچم با صلابت در اهتزاز خواهد ماند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز