خبرگزاری کار ایران

امیرعبداللهیان در دیدار وزیرخارجه سابق لبنان:

ایران از ابتکار روسیه برای حل بحران سوریه استقبال می‌کند

asdasd
کد خبر : ۲۴۰۳۸۶

انجام گفتگو بین ۱۴ مارس و ۸ مارس می تواند در تلطیف فضای عمومی لبنان تاثیر مثبت داشته باشد.

عدنان منصور وزیر خارجه سابق لبنان با حسین امیرعبداللهیان معاون عربی و آفریقایی وزارت امور خارجه دیدار و گفتگو کرد.

به گزارش ایلنا، در این دیدار که بمناسبت سفر وزیر سابق لبنان بمنظور شرکت در اجلاس وحدت اسلامی انجام شد، آخرین تحولات منطقه مورد بحثو تبادل نظر قرار گرفت.

امیرعبداللهیان در این دیدار با اشاره به گفتگوی نمایندگان جریان المستقبل و حزب الله ابراز داشت که انجام گفتگو بین ۱۴ مارس و ۸ مارس می تواند در تلطیف فضای عمومی لبنان تاثیر مثبت داشته باشد.

معاون عربی و آفریقای وزارت امور خارجه کشورمان همچنین درباره موضع جمهوری اسلامی ایران نسبت به اقدامات اخیر روسیه در رابطه با یافتن راه حلی برای حل بحران سوریه از طریق گفتگوی سوری - سوری ابراز داشت که گفتگوی ملی در سوریه بخشی از طرح چهار ماده‌ای جمهوری اسلامی ایران در حل سیاسی بحران سوریه است و ما از ابتکار روسیه در برگزاری نشست در مسکو استقبال می‌کنیم و دیدگاههای خود را با مقامات مسکو تبادل کرده ایم.

وی افزود: تهران و مسکو قویا بر حمایت های خود از کشورهای منطقه در مبارزه با تروریسم ادامه خواهند داد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز