خبرگزاری کار ایران

در دیدار با عمار حکیم مطرح شد؛

تشکر ظریف از رویکرد سیاستمداران عراقی در راستای تقویت انسجام ملی

asdasd
کد خبر : ۲۳۹۴۶۵

وزیر امور خارجه کشورمان با اشاره به اجتماع بزرگ اربعین در کربلا به عنوان یک نماد وحدت بخش اسلامی و انسانی، لطف و می‌ه‌مان نوازی مردم عراق از زائران ایرانی را فراموش نشدنی و قابل تقدیر توصیف کرد.

سید عمار حکیم، رئیس مجلس اعلای اسلامی عراق امروز با وزیر امور خارجه کشورمان، در تهران ملاقات کرد.

به گزارش ایلنا؛ محمدجواد ظریف در این دیدار، ایفای نقش هوشمندانه و سازنده علما، مراجع و رهبران مذهبی عراق را مایه افتخار دانست و از رویکرد سیاستمداران عراقی بویژه آقای حیدر العبادی در راستای تقویت انسجام ملی و همچنین گسترش همکاری‌های دوجانبه با جمهوری اسلامی ایران و مقابله با تروریزم به عنوان دشمن مشترک دو کشور، قدردانی کرد.

وزیر امور خارجه کشورمان با اشاره به اجتماع بزرگ اربعین در کربلا به عنوان یک نماد وحدت بخش اسلامی و انسانی، لطف و میهمان‌نوازی مردم عراق از زائران ایرانی را فراموش نشدنی و قابل تقدیر توصیف کرد.

رئیس مجلس اعلای اسلامی عراق نیز بر ضرورت استفاده از ظرفیت‌های بالای همکاری دو کشور در زمینه‌های سیاسی، اقتصادی، تجاری و بازرگانی تأکید نمود.

عمار حکیم ضمن اشاره به مناسبات راهبردی و روابط مستحکم و عمیق بین ایران و عراق، تلاش و همکاری‌های هرچه بیشتر برای تبدیل چالش‌ها به فرصت برای ملت دو کشور را ضروری برشمرد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز