خبرگزاری کار ایران

افخم در پاسخ به ایلنا:

انتقال دفتر حماس به تهران در دستور کار نیست / سفر خالد مشعل به تهران در برنامه وزارت خارجه است

asdasd
کد خبر : ۲۳۷۸۳۵

روابط ایران و حماس در مسیر خوب گذشته قرار دارد و رایزنی‌ها ادامه دارد. در خصوص سفر احتمالی خالد مشعل رئیس دفتر سیاسی جنبش مقاومت اسلامی گمانه‌زنی‌های متعددی صورت گرفته است

سخنگوی وزارت امور خارجه با بیان اینکه سفر خالد مشعل در دستور کار است، تاکید کرد: انتقال دفتر سیاسی حماس به تهران در دستور کار نیست.

به گزارش خبرنگار ایلنا، مرضیه افخم در نشست خبری خود با خبرنگاران که صبح امروز در وزارت امور خارجه برگزار شد، در پاسخ به سوال خبرنگار ایلنا در خصوص سفر احتمالی خالد مشعل رئیس دفتر سیاسی جنبش مقاومت اسلامی حماس به تهران گفت: گمانه‌زنی‌های متعددی در خصوص این سفر صورت گرفته است.

وی با بیان اینکه سفر رئیس دفتر سیاسی حماس به تهران در دستور کار و برنامه است٬ اظهار داشت: هنوز زمان‌بندی این سفر صورت نگرفته و مشخص نیست.

سخنگوی دستگاه دیپلماسی کشورمان درباره روابط ایران و حماس یادآور شد: روابط ایران و حماس در مسیر طبیعی و خوب گذشته قرار دارد و رایزنی‌ها دراین خصوص ادامه دارد.

افخم در خصوص احتمال انتقال دفتر سیاسی حماس از دوحه به تهران نیز تصریح کرد: چنین چیزی در دستور کار نیست.

سخنگوی وزارت امور خارجه در پاسخ به سوال دیگر خبرنگار ایلنا، در خصوص سفر ژان فرانسوا ژیرو به تهران خاطرنشان کرد: مدیرکل خاورمیانه وزارت خارجه فرانسه به تهران سفر خواهند کرد و سفر ایشان در چارچوب سفرهایی است که طی یک سال گذشته به ایران داشته‌اند.

وی افزود: در یک سال گذشته تبادل‌نظرها در چارچوب مسائل دوجانبه، منطقه‌ای و برخی مسائل مورد علاقه میان ایران و فرانسه در جریان بوده است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز