خبرگزاری کار ایران

معاون حفاظت و امنیت سازمان انرژی اتمی ایران:

تلاش‌های مرتبط با کاهش قیمت نفت محکوم به شکست است

asdasd
کد خبر : ۲۳۵۳۴۴

توسعه صنعت هسته‌ای و موفقیت‌های بدست آمده در این عرصه در حقیقت ادامه یکی از اصلیترین و اصیل‌ترین اهداف انقلاب اسلامی یعنی‌‌ همان استقلال و اقتدار کشور است و همگان شاهدیم که بومی سازی دانش هسته‌ای نظیر همین تاسیساتی که شما در کارخانه فرآوری اورانیوم اصفهان ایجاد کرده‌اید

هم‌زمان با سالروز ارتحال پیامبراکرم(ص) و شهادت حضرت امام حسن مجتبی(ع)، مراسم صبحگاه مشترک منطقه هسته‌ای اصفهان با حضور معاون حفاظت و امنیت سازمان انرژی اتمی ایران و مدیران و مسئولین سایت در میدان صبحگاه قرارگاه شهید قشقایی برگزار شد.

به گزارش ایلنا، علی اصغر زارعان در این مراسم ضمن ارائه تحلیلی جامع از تحولات منطقه‌ای، نقش دشمنان اسلام را در ظهور پدیده داعش و ترویج تفکرات ایران هراسی و شیعه هراسی تبیین نمود.

وی در بخشی از سخنانش اظهار داشت: توسعه صنعت هسته‌ای و موفقیت‌های بدست آمده در این عرصه در حقیقت ادامه یکی از اصلیترین و اصیل‌ترین اهداف انقلاب اسلامی یعنی‌‌ همان استقلال و اقتدار کشور است و همگان شاهدیم که بومی سازی دانش هسته‌ای نظیر همین تاسیساتی که شما در کارخانه فرآوری اورانیوم اصفهان ایجاد کرده‌اید و اقدامات ریاست محترم سازمان و حمایت‌های دولت تدبیر و امید جهت عقد قرارداد ساخت دو نیروگاه جدید با ظرفیت ۲۱۰۰ مگاوات، در همین راستا صورت گرفته است.

رئیس قرارگاه دفاع سایبری سازمان در بخش دیگری از سخنان خود به آخرین اخبار و رویداد‌ها از وضعیت پرونده هسته‌ای پرداخت و توضیحاتی در ارتباط با روند پیشرفت مذاکرات ارائه داد و همچنین به زیاده خواهی آمریکایی‌ها و برخی متحدانش در ۱ + ۵ و منطقه اشاره کرد.

وی با ذکر مزیت‌های فراوان استفاده از سوخت هسته‌ای در مقایسه با سوخت فسیلی در تولید برق و همچنین با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری در خصوص حرام بودن تولید و اشاعه سلاح اتمی، نسبت به موضع قاطع نظام اسلامی در خصوص ادامه فعالیت‌های صلح‌آمیز هسته‌ای تاکید کرد و تلاش‌های اخیر پیرامون فشار دولتمردان جهت کسب امتیاز و مسائل مرتبط با کاهش قیمت نفت را محکوم به شکست دانست.

در پایان زارعان با اشاره به سخنان راهگشای مقام معظم رهبری(مدظله العالی) در رابطه با ابلاغ اقتصاد مقاومتی، پیرامون حفظ انسجام، هوشیاری، تعامل و همدلی کارکنان و متخصصین جهت جلوگیری از هرگونه سوءاستفاده بیگانگان و بدخواهان نظام مقدس جمهوری اسلامی توصیه‌هایی ارائه نمود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز