خبرگزاری کار ایران

جلیلی در دیدار رمضان عبدالله:

داعش پیاده نظام آمریکا در منطقه است

asdasd
کد خبر : ۲۱۳۹۸۴

موضوع فلسطین محور وحدت، مقاومت و موفقیت جهان اسلام است و غزه نماد پیروزی مقاومت و شکست صهیونیسم و آمریکاست.

نماینده مقام معظم رهبری در شورای عالی امنیت ملی روز چهارشنبه در دیدار با رمضان عبدالله، دبیرکل جهاد اسلامی فلسطین با ابراز خشنودی از پیروزی‌های ملت فلسطین تاکید کرد: پیروزی‌های انقلاب اسلامی ایران و مقاومت در فلسطین و لبنان مقدمه شکل‌گیری تمدن بزرگ اسلامی است.

به گزارش ایلنا، سعید جلیلی در ادامه با اشاره به پیروزی اخیر مردم غزه افزود: نوع مقاومت غزه نظام محاسبات دشمن را ویران کرد و پشتیبانی قاطع و همه جانبه مقام معظم رهبری از مقاومت فلسطین، پیام بیداری و وحدت جهان اسلام در مبارزه با آمریکا و رژیم صهیونیستی است.

این عضو شورای راهبردی روابط خارجی سپس به مساله فتنه انگیزی داعش در منطقه پرداخت و گفت: داعش پیاده نظام آمریکا در منطقه است.

جلیلی در ادامه این دیدار اظهار کرد: موضوع فلسطین محور وحدت، مقاومت و موفقیت جهان اسلام است و غزه نماد پیروزی مقاومت و شکست صهیونیسم و آمریکاست.

رمضان عبدالله نیز در این دیدار ضمن تقدیر از حمایت‌های رهبر معظم انقلاب، دولت و مردم ایران از مردم مقاوم غزه تاکید کرد: انقلاب اسلامی ایران زلزله سیاسی بزرگ قرن است که تاثیرات آن در منطقه و جهان ادامه خواهد داشت.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز