خبرگزاری کار ایران

به منظور ادامه رایزنی‌ها با اشتون و مقامات آمریکایی؛

ظریف و تیم مذاکره‌کننده هسته‌ای راهی وین شدند

asdasd
کد خبر : ۲۱۳۲۷۸

عراقچی و تخت روانچی صبح امروز با ویلیام برنز و وندی شرمن در هتل پله کوبورگ شهر وین به گفت‌وگو بپردازند. / قرار است ظریف و اشتون شامگاه سه‌شنبه به وقت وین شام کاری داشته باشند تا روند مذاکرات و نیز نحوه ادامه آن بر سر اختلافات اساسی را بررسی کنند. / ظریف روز چهارشنبه نیز با جان کری و کاترین اشتون نشست سه جانبه‌ای خواهد داشت.

وزیر امور خارجه کشورمان بامداد امروز برای هشتمین دور مذاکرات جامع هسته‌ای با محوریت دیدارهای دوجانبه با هیات آمریکایی عازم وین پایتخت اتریش شد.

به گزارش ایلنا، سیدعباس عراقچی و مجید تخت روانچی معاونان وزیر خارجه، ‌ حمید بعیدی‌نژاد مدیرکل سیاسی و بین‌المللی، داود محمدنیا مشاور وزیر خارجه، محمد امیری مدیرکل امور پادمان‌های سازمان انرژی اتمی و پژمان رحیمیان مدیرکل حوزه ریاست سازمان انرژی اتمی،(اعضای تیم مذاکره کننده هسته‌ای) و همچنین امیرحسین زمانی‌نیا و جمشید ممتاز مشاوران حقوقی در این رایزنی‌ها حضور دارند.

قرار است محمدجواد ظریف و کاترین اشتون شامگاه سه‌شنبه به وقت وین شام کاری داشته باشند تا روند مذاکرات و نیز نحوه ادامه آن بر سر اختلافات اساسی را بررسی کنند.

وزیر امور خارجه کشورمان روز چهارشنبه نیز با جان کری وزیر امور خارجه آمریکا و اشتون نشست سه جانبه‌ای خواهد داشت.

گفتنی است که سید عباس عراقچی و مجید تخت روانچی معاونان وزیرخارجه ایران صبح امروز با ویلیام برنز قائم مقام وزیر خارجه و وندی شرمن معاون وزیر خارجه آمریکا در هتل پله کوبورگ شهر وین به گفت‌وگو بپردازند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز