خبرگزاری کار ایران

شمخانی در دیدار با نصرالله:

رویکرد راهبردی حزب‌الله در تحولات لبنان تعیین‌کننده است

asdasd
کد خبر : ۲۰۹۷۶۶

اعتماد مردم لبنان به مسئولین و اقدامات حزب‌الله اصلی‌ترین سرمایه‌ای است که ضامن توسعه نقش و کارکرد حزب‌الله به عنوان وزنه تعادل در محیط سیاسی و امنیتی لبنان است.

نماینده مقام معظم رهبری و دبیر شورای عالی امنیت ملی جمهوری اسلامی ایران که به کشور لبنان سفر کرده است، ‌ باسید حسن نصر الله دبیرکل جنبش حزب الله لبنان دیدار و گفت‌و‌گو کرد.

به گزارش ایلنا، شمخانی در این دیدار با تجلیل از نقش ارزنده حزب الله در دفاع از امنیت و ثبات در لبنان اظهار داشت: بی شک جامعه لبنان همواره مدیون مجاهدت کم نظیر و قهرمانانه جوانان رشید حزب الله در مبارزه پیشگیرانه با تهدید تروریسم تکفیری خواهد بود.

وی هوشمندی و رویکرد راهبردی حزب الله در مشارکت و مدیریت تهدیدات پیش روی جامعه لبنان را در نفوذ و موفقیت رو به افزایش حزب الله در تحولات این کشور، ‌تعیین کننده دانست.

نماینده مقام معظم رهبری در شورای عالی امنیت ملی، ‌خاطر نشان کرد: اعتماد مردم لبنان به مسئولین و اقدامات حزب الله اصلی ترین سرمایه ای است که ضامن توسعه نقش و کار کرد حزب الله به عنوان وزنه تعادل در محیط سیاسی و امنیتی لبنان است.

سید حسن نصر الله دبیر کل جنبش حزب الله نیز در این ملاقات با اشاره به تهدیدات کم سابقه و پیچیده ای که موجودیت و ثبات منطقه را مورد هجوم قرار داده است، اظهار داشت: اولویت حزب الله در حوزه مقابله با تهدیدات، تروریسم تکفیری و جلوگیری از انتقال بحران و ناامنی به جامعه لبنان و حفظ و تقویت ثبات و وحدت ملی این کشور است.

وی با قدردانی از حمایت مستمر جمهوری اسلامی ایران از جریان مقاومت و مبارزه با تروریسم افزود: مقابله با تهدیدات فزاینده تروریسم تکفیری نیازمند اقدامات غیرنمایشی و همچنین اجتناب از رفتارهای دوگانه و مشکوک است.

شمخانی دوشنبه شب در راس یک هیات امنیتی و سیاسی برای گفت‌و‌گو با مقامات و مسئولان لبنانی وارد بیروت پایتخت این کشور شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز