خبرگزاری کار ایران

وزارت امور خارجه آمریکا:

دیدارها و گفت‌وگوهای دوجانبه مقامات ایران و آمریکا در نیویورک برگزار می‌شود

کد خبر : ۲۰۵۸۱۱

مذاکرات دیدارهای دوجانبه حول محور برنامه هسته‌ای ایران است. در این مذاکرات مسأله هسته‌ای مورد گفت‌وگو قرار می‌گیرد. ممکن است در حاشیه آن موضوعات دیگری مطرح شود اما هدف اصلی مذاکرات نخواهد بود.

یک مقام آمریکایی که نخواست نامش فاش شود از دیدار دوجانبه ایران و آمریکا در نیویورک بر سر مسأله هسته‌ای ایران خبر داد.

به گزارش ایلنا، خبرگزاری رویترز عنوان کرد که وزارت امور خارجه آمریکا در بیانیه‌ای، اعلام کرده است که دیپلمات‌های ایرانی و آمریکایی با مقامات ایران درباره برنامه هسته‌ای، روزهای چهارشنبه و پنج‌شنبه در نیویورک دیدار و گفت‌وگو می‌کنند.

بر اساس این برنامه ویلیام برنز معاون وزیر امور خارجه، وندی شرمن مدیرکل سیاسی وزارت امور خارجه، جاکوب سولیوان مشاور ارشد روزهای ۱۷ و ۱۸ سپتامبر برای گفت‌وگو با مقامات ایرانی به نیویورک سفر کردند.

یک مقام آمریکایی که نخواست نامش فاش شود، گفت: مذاکرات دیدارهای دوجانبه حول محور برنامه هسته‌ای ایران است. در این مذاکرات مسأله هسته‌ای مورد گفت‌وگو قرار می‌گیرد. ممکن است در حاشیه آن موضوعات دیگری مطرح شود اما هدف اصلی مذاکرات نخواهد بود.

به نوشته بیانیه وزارت امور خارجه آمریکا علاوه بر دیدارهای دوجانبه وندی شرمن در دور جدید مذاکرات ایران و گروه ۱ + ۵ برای دستیابی به توافق جامع شرکت می‌کنند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز