خبرگزاری کار ایران

ظریف در دیدار قائم مقام وزیر روابط خارجی کوبا:

ایران برای رسیدن به راه‌حل نهایی پیشنهادات معقولی داده است

asdasd
کد خبر : ۱۸۰۶۹۱

ممکن است طرف مقابل با زیاده‌خواهی مانع توافق شود که در آن صورت مانع به بن‌بست رسیدن مذاکرات برای دنیا مشخص خواهد شد.

«مارسلینو مدینا گونزالس» قائم مقام وزیر روابط خارجی کوبا که به تهران سفر کرده است، با محمد جواد ظریف وزیر امور خارجه کشورمان دیدار و گفتگو کرد.

به گزارش ایلنا، محمد جواد ظریف در این دیدار بر تداوم همکاری‌های دو کشور در حوزه روابط دو جانبه و عرصه بین‌المللی تاکید و از مواضع کوبا در حمایت از حق انرژی صلح آمیز هسته‌ای کشورمان تشکر و قدردانی کرد.

وزیر امور خارجه کشورمان در خصوص مذاکرات هسته‌ای بین ایران و گروه ۱ + ۵تاکید کرد: ایران آماده رسیدن به راه حل است و در این رابطه پیشنهادهای معقولی ارائه داده است اما ممکن است طرف مقابل با زیاده‌خواهی مانع توافق شود که در آن صورت مانع به بن‌بست رسیدن مذاکرات برای دنیا مشخص خواهد شد.

«مارسلینو مدینا گونزالس» قائم مقام وزیر روابط خارجی کوبا نیز در این دیدار از فعالیتها و تلاشهای جمهوری اسلامی ایران به عنوان رئیس کنونی جنبش عدم تعهد تشکر کرد و افزود: ایران در شرایط پیچیده و بغرنج کنونی در عرصه بین المللی به خوبی جنبش عدم تعهد را مدیریت کرده است.

وی بر تداوم همکاری نزدیک دو کشور در مجامع بین المللی تاکید کرد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز